Sinds maandag heb ik de Mediabox Next en kan ik ook geen tv meer kijken via de Ziggo Go app. Ik blijf een melding krijgen dat er geen line up beschikbaar is en dat ik dit moet wijzigingen in de instellingen. Ik kan alleen geen zenders aanklikken en ook als ik het via de Mediabox doe pakt de app dit niet over. Weet iemand misschien een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk hier eens.
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-optie-tv-geeft-geen-zenders-in-de-lijst-26122
Best beantwoord door Evert 17 april 2018, 17:23
Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op Zet terug naar standaard line-up. Staan daarna de zenders wel weer bij TV & Replay? Zo niet, dan kun je het beste de app verwijderen en weer opnieuw installeren.Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb deze melding nog niet eerder gelezen. Kunt u een schermafdruk maken en die hier plaatsen?
Kijk hier eens.
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-optie-tv-geeft-geen-zenders-in-de-lijst-26122
Best beantwoord door Evert 17 april 2018, 17:23
Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op Zet terug naar standaard line-up. Staan daarna de zenders wel weer bij TV & Replay? Zo niet, dan kun je het beste de app verwijderen en weer opnieuw installeren.Bedankt, u heeft het groene profiel hier actief staan. Krijgt u de melding ook bij het gedeelde profiel?
Ik raad je aan de app even te deïnstalleren en weer installeren en dan opnieuw aanmelden.
Edit: Maar pas als de tips van Jan niet werken….
Edit: En pas als de tip van Steefb ook niet werkt…
@Steefb Bedankt dat je er ook inspringt. Ik kende het probleem nog niet.
@Jan F. Ik ook niet, daarom ff gegoogeld.
Leuk dat je hier een kijkje neemt op de Ziggo Community @A_nneee. Hartelijk welkom!
Wat leuk dat jij ook hebt gekozen voor de Mediabox Next! Nu snel zorgen dat je ook via Ziggo Go weer al jouw favoriete programma's kunt (terug)kijken! Administratief is alles goed verwerkt met betrekking tot je pakketwijziging. Dat is dus goed nieuws! Altijd fijn om te zien dat iedereen je graag helpt en je al goede tips hebt gekregen van @Jan F., @Steefb en @Dolfff. We leren allemaal weer van elkaar! Laat je ons weten of de tip van @Steefb dé gouden tip is? Werkt het niet, dan het advies om de Ziggo Go App even te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit is soms nodig bij de overgang van een ander type mediabox naar de Mediabox Next, omdat Ziggo Go dan ook weer via een ander platform werkt. Houd ons vooral op de hoogte!
Bedankt voor alle reacties!
Uiteindelijk heeft de tip van @Steefb geholpen en kan ik weer via de app kijken ??
Dank jullie wel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.