Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
A_nneee
Level 1

Na overgang Mediabox Next geeft Ziggo Go geen TV-zenders weer in de lijst

Sinds maandag heb ik de Mediabox Next en kan ik ook geen tv meer kijken via de Ziggo Go app. Ik blijf een melding krijgen dat er geen line up beschikbaar is en dat ik dit moet wijzigingen in de instellingen. Ik kan alleen geen zenders aanklikken en ook als ik het via de Mediabox doe pakt de app dit niet over. Weet iemand misschien een oplossing? 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Kijk hier eens.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-optie-tv-geeft-geen-zenders-in-de-lijst-26122

 

Best beantwoord door Evert 17 april 2018, 17:23

Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op Zet terug naar standaard line-up. Staan daarna de zenders wel weer bij TV & Replay? Zo niet, dan kun je het beste de app verwijderen en weer opnieuw installeren.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Jan F.
Level 20

Ik heb deze melding nog niet eerder gelezen. Kunt u een schermafdruk maken en die hier plaatsen?

0 Kudos
A_nneee
Level 1
Topicstarter

@Jan F. 

Dit is wat ik te zien krijg 

 

0 Kudos
Steefb
Level 20

Kijk hier eens.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-optie-tv-geeft-geen-zenders-in-de-lijst-26122

 

Best beantwoord door Evert 17 april 2018, 17:23

Als je gaat naar Instellingen binnen de Ziggo Go app, klik dan op Mijn TV-zenders en daarna op Zet terug naar standaard line-up. Staan daarna de zenders wel weer bij TV & Replay? Zo niet, dan kun je het beste de app verwijderen en weer opnieuw installeren.
0 Kudos
Ga naar reactie
Jan F.
Level 20

Bedankt, u heeft het groene profiel hier actief staan. Krijgt u de melding ook bij het gedeelde profiel?

0 Kudos
Dolfff
Level 1

Ik raad je aan de app even te deïnstalleren en weer installeren en dan opnieuw aanmelden.

Edit: Maar pas als de tips van Jan niet werken….

Edit: En pas als de tip van Steefb ook niet werkt…

0 Kudos
Jan F.
Level 20

@Steefb Bedankt dat je er ook inspringt. Ik kende het probleem nog niet.

 

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Jan F. Ik ook niet, daarom ff gegoogeld.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Leuk dat je hier een kijkje neemt op de Ziggo Community @A_nneee. Hartelijk welkom!

Wat leuk dat jij ook hebt gekozen voor de Mediabox Next! Nu snel zorgen dat je ook via Ziggo Go weer al jouw favoriete programma's kunt (terug)kijken! Administratief is alles goed verwerkt met betrekking tot je pakketwijziging. Dat is dus goed nieuws! Altijd fijn om te zien dat iedereen je graag helpt en je al goede tips hebt gekregen van @Jan F., @Steefb en @Dolfff. We leren allemaal weer van elkaar! Laat je ons weten of de tip van @Steefb dé gouden tip is? Werkt het niet, dan het advies om de Ziggo Go App even te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit is soms nodig bij de overgang van een ander type mediabox naar de Mediabox Next, omdat Ziggo Go dan ook weer via een ander platform werkt. Houd ons vooral op de hoogte!   

0 Kudos
A_nneee
Level 1
Topicstarter

Bedankt voor alle reacties!

Uiteindelijk heeft de tip van @Steefb geholpen en kan ik weer via de app kijken ??

 

Dank jullie wel!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Ontzettend fijn dat je weer via de Ziggo Go App al jouw programma's kunt kijken @A_nneee. Bedankt voor jouw update! Zo kunnen andere users mogelijk in de toekomst ook gebruik maken van de gouden tip van @Steefb
Aangezien het probleem met Ziggo Go is opgelost bij jou, zal ik dit draadje sluiten 

0 Kudos