1
Vraag
2
Reacties
moeskoetie

Level 2
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Na omzetten abonnement, geen zenders meer

gisteren mijn abbo omgezet van max naar compleet, en vanmorgen krijg ik alleen nog maar npo 123. verder niets meer, ik heb geen abbo op andere zenders zegt de box....rara pindakaas, en bij ziggo is het crisis

nu werkt het weer allemaal, reden waarom het nu wel werkt? ik weet het niet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Even in mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Even in mijn Ziggo de zenders opnieuw ophalen.
moeskoetie
Topicstarter
Level 2
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
heb ik gedaan, misschien is dat de reden dat het nu wel weer werkt, maar dat is toch raar dat je dat moet doen?
Jan F.

Level 20
  • 17032Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Af en toe moet het systeem een zetje hebben.
moeskoetie
Topicstarter
Level 2
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
dank je wel Jan voor je snelle reactie op mijn topic. super
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 637Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi moeskoetie , welkom op de Community!

Dat is even schrikken geweest, zomaar al je zenders weg! Gelukkig heb je ze nu allemaal weer terug en werkt het weer als een trein :grin:

Het kan soms voorkomen dat tussen de activatie van je oude en nieuwe abonnement de administratieve verwerking niet direct goed verwerkt wordt. Hierdoor kunnen de zenders tijdelijk verdwijnen, tot het nieuwe abonnement volledig administratief verwerkt is. Door de zenders vanuit Mijn Ziggo een zetje te geven, versnel je dit proces.

Heb je hier nog vragen over, stel ze dan gerust. Ik wens je verder heel veel plezier van je nieuwe pakket!
moeskoetie
Topicstarter
Level 2
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
het serienummer van de next in mijn overzicht op ziggo.nl klopt niet met het nummer van de box, kun je daar eens naar kijken Marije ?
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 637Oplossingen
  • 1723Likes
Ik ben gelijk voor je gaan kijken moeskoetie ! Ik zie dat de serienummers van de Mediabox Next in Mijn Ziggo en je account wel overeenkomen met elkaar. Op je Mediabox Next gaat dat om het CA ID nummer.

Kun je controleren of die met elkaar overeenkomen?
moeskoetie
Topicstarter
Level 2
  • 75Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
onder mijn extra box, staat bij ac id: niet het nummer wat bij het overzicht staat als seriemummer.
waar is dat serienummer van wat bij de box staat in mijn overzicht van ontvangers en cards?
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 637Oplossingen
  • 1723Likes
Check! Kun je mij een privé berichtje sturen met daarin de cijferreeks die je bij CA ID op de box ziet staan? Dan blijven je gegevens netjes beschermd en help ik je verder om dit te achterhalen :wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic