Opgelost! Ga naar oplossing.
Die functie is niet meer aanwezig.
Ter algemene info:
Heb je ook een apart modem die met een netwerkkabel aangesloten is op de mediabox XL?
Zo ja, dit kan problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL, koppel de netwerkkabel los.
Zo nee, niet doen, dit kan allerlei problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hai @jakra! Wat gek dat je geen netwerk meer kunt instellen, na de update van de mediabox XL. Met netwerk bedoel je het thuisnetwerk of wat bedoel je precies? En wat gaat er fout? Krijg je een foutmelding te zien?
Ik kan nergens meer de optie vinden om het thuisnetwerk in te stellen. Ik heb gekeken in het menu bij opties, daar kan ik niets vinden van thuisnetwerk instellen. Ik heb namelijk een NAS en die wil ik graag kunnen benaderen in de Mediabox. Ik krijg geen foutmelding want ik kan de optie niet vinden
Die functie is niet meer aanwezig.
Ter algemene info:
Heb je ook een apart modem die met een netwerkkabel aangesloten is op de mediabox XL?
Zo ja, dit kan problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL, koppel de netwerkkabel los.
Zo nee, niet doen, dit kan allerlei problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.