1
Vraag
2
Reacties
jakra

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na mediabox xl update, kan ik geen netwerk instellen

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die functie is niet meer aanwezig.

 

Ter algemene info:

Heb je ook een apart modem die met een netwerkkabel aangesloten is op de mediabox XL?

Zo ja, dit kan problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL, koppel de netwerkkabel los.

Zo nee, niet doen, dit kan allerlei problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @jakra! Wat gek dat je geen netwerk meer kunt instellen, na de update van de mediabox XL. Met netwerk bedoel je het thuisnetwerk of wat bedoel je precies? En wat gaat er fout? Krijg je een foutmelding te zien?

jakra
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan nergens meer de optie vinden om het thuisnetwerk in te stellen. Ik heb gekeken in het menu bij opties, daar kan ik niets vinden van thuisnetwerk instellen. Ik heb namelijk een NAS en die wil ik graag kunnen benaderen in de Mediabox. Ik krijg geen foutmelding want ik kan de optie niet vinden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Die functie is niet meer aanwezig.

 

Ter algemene info:

Heb je ook een apart modem die met een netwerkkabel aangesloten is op de mediabox XL?

Zo ja, dit kan problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL, koppel de netwerkkabel los.

Zo nee, niet doen, dit kan allerlei problemen opleveren met de internetverbindingen en de eigen verbindingen van de Mediabox XL.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic