1
Vraag
2
Reacties
Hamel

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na ingebruikname Next mini springt af en toe de DVD speler (andere HDMI) spontaan aan

Na in gebruikname van de Next Mini springt ineens spontaan de stand-by DVD speler aan en neemt via HDMI3 het TV-beeld over van de Next Mini (HDMI 2). De Next mini afstandsbediening weigert daarna functies (home huisje e.d.) te accepteren. 
Daarna moet ik eerst de DVD speler weer uitzetten en met TV op standby zetten en weer aanzetten (met de oude TV afstandbediening) het probleem proberen te verhelpen. Maar soms moet ik dat enkele malen doen omdat HDMI3 (DVD) blijkbaar door de TV geactiveerd wordt en weer aan springt. Vervelend dat je een aantal minuten van een programma moet missen.

Ik heb de DVD speler op een andere HDMI poort gezet, kabels gewisseld e.d. - geen oplossing.
Heeft iemand anders dit probleem ondervonden en een oplossing anders dan het stroomloos zetten van de DVD-speler?
==== PS waarom zie ik Je "inhoud is voor het laatst automatisch opgeslagen om 11:15 PM" ipv om 23:15 ?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zet op je dvd speler cec eens uit.

 

Consumer Electronics Control - Wikipedia

Het is de technologie achter commerciële benamingen zoals BRAVIA Sync (Sony), Viera Link (Panasonic), Anynet+ (Samsung), Sonos Beam (Sonos)[1], EasyLink (Philips), 1-Touch Play (Roku)[2], Aquos Link (Sharp), Regza Link (Toshiba), RIHD (Onkyo), Simplink (LG), EZ-Sync (JVC) en Netcommand (Mitsubishi).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zet op je dvd speler cec eens uit.

 

Consumer Electronics Control - Wikipedia

Het is de technologie achter commerciële benamingen zoals BRAVIA Sync (Sony), Viera Link (Panasonic), Anynet+ (Samsung), Sonos Beam (Sonos)[1], EasyLink (Philips), 1-Touch Play (Roku)[2], Aquos Link (Sharp), Regza Link (Toshiba), RIHD (Onkyo), Simplink (LG), EZ-Sync (JVC) en Netcommand (Mitsubishi).

Hamel
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank; dit lijkt inderdaad het probleem te zijn geweest

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic