1
Vraag
2
Reacties
Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

Na hoeveel tijd raakt CI+ module inactief?

Hallo, zoals de titel al zegt: na hoeveel tijd raakt een CI+ module inactief als deze een tijdje niet gebruikt wordt? Een maand? En maakt het dan ook nog uit of je de TV dan wel eens op NPO 1 hebt staan of juist op een gecodeerde zender uit het abonnement? Ik meende dat het synchroniseren van de zenders middels NPO 1 gebeurt?

Ik kijk namelijk niet altijd TV op de slaapkamer, dus ben wel eventjes benieuwd. Alternatief is eventueel het kijken van het ongecodeerde aanbod.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mocht een CI+ inactief worden na een aantal weken, ik meen iets van 7, maar dat is een aanname door verschillende meldingen, kun je hem weer activeren in Mijn Ziggo met de TV aan.

Ga naar Mijn Ziggo → Producten → Naar beneden scrollen → Klik bij de smartcard op Zenders en pincode herstellen en op de volgende pagina onder Zenderaanbod ophalen op Opnieuw ophalen.

Binnen 15 minuten zouden alle zenders in je abonnement weer te zien moeten zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mocht een CI+ inactief worden na een aantal weken, ik meen iets van 7, maar dat is een aanname door verschillende meldingen, kun je hem weer activeren in Mijn Ziggo met de TV aan.

Ga naar Mijn Ziggo → Producten → Naar beneden scrollen → Klik bij de smartcard op Zenders en pincode herstellen en op de volgende pagina onder Zenderaanbod ophalen op Opnieuw ophalen.

Binnen 15 minuten zouden alle zenders in je abonnement weer te zien moeten zijn.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Een moderne TV werkt constant de software bij van module/smartcard. Dus als deze in stand-by blijft staan is er niets aan de hand. Anders word het als je de spanning geheel van de Tv haalt, of de module met smartcard in de la legt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic