Hallo,
Door een fout in de overstap van ziggo naar kpn glasvezel heb ik toch ons ziggo abonnement moeten heractiveren. Alles is gelijk gebleven het betreft alleen een heractivatie maar wij missen nu wel de opname functie in onze ziggo app. Wij hebben dit op zowel pc (windows) als op de ipad en tv geprobeert maar nergens zit deze opname functie er in wat kan dit zijn?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier ook na een her-activatie hetzelfde probleem en Ziggo heeft dit opgepakt en is bezig met de oplossing te zoeken.
Maar het duurt al heel lang en dan bedoel ik weken tot maanden voordat er een oplossing lijkt te komen, als ik vergelijkbare situaties lees op dit forum.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten en het op de juiste plek weglegt.
Ok alleen jammer dat we nu reclame moeten kijken terwijl we betalen voor de opname functie🤔
Hi @Droedel,
Dit is inderdaad helaas een bekend probleem aan onze kant. We weten inmiddels de precieze oorzaak, maar er is helaas nog geen fix uitgerold. Na de herstelactie wordt op de achtergrond een verkeerde ID 'aangesproken', die geen connectie heeft met je Mediabox.
Zodra er meer bekend is, laat ik het weten.
Hi @Droedel, helaas nog geen oplossing, maar weet dat we hier nog steeds aan werken. Ik hoop spoedig meer (positief) nieuws te hebben hierover.
@Droedel Ik lees al maanden dat Liberty Global (Ziggo) er nog steeds mee aan het werk is, maar ik geloof hier helemaal niets meer van, ik heb het gevoel dat ze niet meer weten waar ze het moeten zoeken of geen oplossing kunnen vinden en het maar laten zoals het is en aan de moderators doorgeven dat ze ermee aan het werk zijn en zelf heel stilletjes zitten te wachten tot diegene die dit betreft vanzelf gaan vertrekken bij Ziggo en hier dan niet meer over zeuren op het forum, want als je een dergelijk probleem niet binnen 3 maanden opgelost krijgt, ben je waarschijnlijk volledig de weg kwijt of is het simpelweg niet op te lossen met het huidige complexe bestel en koppelsysteem van Ziggo.
misschien denk ik te simpel. maar kan het abo niet aangepast worden naar start en daarna terug naar complete?
@Gio2903 Je noemt bijna exact de oorzaak van dit probleem.
Het wisselen tussen TV abonnementen.
Mijn abonnement is abusievelijk naar Kabel TV gezet, het verkeerde klantnummer gebruikt en daarna binnen een uur gelukkig weer terug naar TV Max, ook alle kanalen kunnen kijken met de Ziggo Go app / TV, maar de koppeling van de Next met de Ziggo Go app is na 2 maanden nog steeds niet in orde, wel waren met die ene klik ook nog alle tig opnames weg en alle tig ingeplande serieopnames.
Zie die maar weer eens allemaal terug te vinden, kun je ieder kanaal steeds gaan bekijken wanneer een programma weer een nieuwe serie start.
Een fout kan iedereen maken, maar het gaat erom hoe het wordt opgelost en hier zie ik geen oplossing komen.
Vandaar mijn steeds hogere irritatie level, vergeleken met forum levels, zit ik al op irritatie level 35, wel met 1 klik defect te maken, maar na 2 maanden nog geen enkel uitzicht op de reparatie van de koppeling met de Next, dus alleen een Next als 1e en enige scherm.
De Ziggo Go app werkt wel om alle kanalen te kunnen bekijken, alleen is er geen verbinding met de Next en je hebt dan geen 2e scherm en geen mogelijkheden om opnames te bekijken en geen 2e mogelijkheid om opnames in te plannen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.