Via de CI+ module (in de televisie in de woonkamer) is NPO1 sinds afgelopen maandag / dinsdag vervangen door HGTV (nieuwe zender)? Ik heb de zenders allemaal opnieuw laten zoeken, maar dat levert ook geen resultaat op, HGTV staat dan op zender 1, wat eigenlijk NPO1 had moeten zijn.
HGTV wordt actief op 15 januari en zou dan moeten staan op zender 26 (nu dus op zender 1), maar zender 26 is leeg bij mij.
Op mijn andere televisies die voorzien zijn van een CI+ module bestaat NPO1 wel gewoon en staat HGTV op zender 26 en hetzelfde geldt voor mijn Humax PVR?
** Bericht aangepast door moderator **
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Theunissen1971 schreef:@Garihd, een Samsung UE40B6000 (Series 6) uit 2010. Die hebben we destijds in de Mediamarkt in Roermond gekocht.
Staat er in de tv zelf bij systeem informatie ergens nog XXN achter dat nummer?
Ik ben in de papierenhandleiding aan het kijken, maar bij de Nederlandse tekst ervan staat alleen UE40B6000 als modelnaam. Misschien staat het op de achterkant van de televisie, maar daar kom ik niet zo makkelijk bij.
Het zal dan wel één van de onderstaande zijn:
UE40B6000VPXXN, UE40B6000VWXXN, UE40B6000VWXZG
Ik heb een foto kunnen maken van de achterkant, daar staat op:
Model: UE40B6000VP
Model Code: UE40B6000VPXXN
Type No: UE40B6000
Hé hoi @Theunissen1971, ik zou je willen adviseren om tóch nog eens een herinstallatie te doen zónder CI+ module in je toestel. Kan je laten weten hoe dit is gegaan?
Ik heb zonet een herinstallatie uitgevoerd zonder de CI+ mudule in de televisie (wat o.a. @Steefb ook al aangaf) en na het zoeken van de zenders, was NPO1 weer terug (staat dus nu weer op zender 1)!
Mooi dat het nu gelukt is (ik had dat eigenlijk al eerder moeten proberen) en mijn ouders zijn er blij mee (kijken veel naar NPO1).
In ieder geval allemaal bedankt voor de ondersteuning, adviezen en natuurlijk de oplossing 👍
Kijk aan, wat een mooi nieuws zo vlak voor het weekend! Dank voor je terugkoppeling en een fijn weekend gewenst bij deze @Theunissen1971 🙂
Inderdaad ja, in het weekend is er vaak veel sport te zien op NPO1 en dat kan nu mooi gekeken worden op die televisie 😀 Fijn weekend @Welmoed en natuurlijk ook de anderen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.