1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Frank51

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NPO uitzending gemist

Ik ben een redelijk tevreden gebruiker van de Horizon box, er zitten een groot aantal positieve opties in zoals Replay TV.
Maar ..... wat ik mis, althans ik heb het nog niet gevonden, is uitzending gemist van NPO.
Bij uitzending gemist van NPO zijn er vaak documentaires en ook series die niet zijn te zien met Replay TV, maar wel met uitzending gemist van NPO.
Bestaat er een APP in de horizon box of een andere optie in de horizon box om uitzending gemist van NPO te bekijken, of moet ik echt gebruik gaan maken van de APP die mijn TV biedt ?

Vast bedankt voor je reactie.

Frank51
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 3139Posts
  • 155Oplossingen
  • 764Likes
Dat heeft iets met auteursrechten te maken. De npo heeft blijkbaar bij de aankoop van zo'n serie als follow the money het recht gekregen om deze online te zetten en Ziggo heeft dat als doorgeefluik niet.
En alles wat ziggo wel online heeft staan van uitzending gemist staat er een week.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Jan F.

Level 20
  • 17069Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
In de on-demand functie zit dat. Zoek daar naar aanbieders en het logo van NPO.
Frank51
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord !

Alléén het aanbod is minder dan als ik met de TV APP naar uitzending gemist ga van de NPO, bijvoorbeeld, ik wil graag het programma Follow The Money bekijken, van maandagavond 9 januari 2017, dat ik wel kan bekijken met de APP van mijn TV, maar niet te vinden is in de on/demand functie bij het logo van NPO
youriy

Level 17
  • 3139Posts
  • 155Oplossingen
  • 764Likes
Ik dacht dat via ziggo alleen eigen producties (NL) te zien zijn.
Frank51
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie !

Als dat waar is, alléén eigen producties (NL), waarom dan met de TV APP bij NPO uitzending gemist alle afleveringen nog te bekijken van de Nederlandse serie Petticoat en bij Ziggo/Horizon/on-demand alleen de laatste aflevering ?
Het lijkt erop dat je alleen maar uitzendingen, NL producties, kunt terugzien van maximaal 1 week oud.
youriy

Level 17
  • 3139Posts
  • 155Oplossingen
  • 764Likes
Dat heeft iets met auteursrechten te maken. De npo heeft blijkbaar bij de aankoop van zo'n serie als follow the money het recht gekregen om deze online te zetten en Ziggo heeft dat als doorgeefluik niet.
En alles wat ziggo wel online heeft staan van uitzending gemist staat er een week.
Frank51
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay