1
Vraag
2
Reacties
Ester

Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

NPO politiek slecht beeld

Het beeld van NPO politiek is altijd ontzettend slecht. Ik weet niet of je het zo mag noemen, maar het lijkt een te lage resolutie te hebben. Als ik dezelfde beelden later in een nieuwsprogramma terugzie, zijn het wel scherpe beelden. Het ligt dus niet aan de opnames. Het geluid is vaak ook niet gelijk aan het beeld.

 

Ik ben benieuwd of Ziggo hiervan op de hoogte is en hier iets aan kan doen.

24 Reacties 24
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Een nieuw topic lijkt me niet nodig, maar je wilt dat bevestigt krijgen vanuit Ziggo? Ik ga er vanuit dat deze info omdat het vanuit 192 zelf komt wel correct is.

sebas14

Level 11
  • 590Posts
  • 16Oplossingen
  • 306Likes

De afgelopen 3 jaar werd hier op de community geen mededelingen meer gedaan als een zender opgewaardeerd wordt naar HD. Daarvoor werd het altijd wel gedaan door een moderator van Ziggo een aantal dagen van te voren of de dag zelf. Dat vond ik altijd wel de kracht van de community om zoiets te lezen.

 

Ik zou het persoonlijk wel waarderen als Ziggo dit weer zou oppakken en de leden van de community een streepje voor te geven voor zulk nieuws.

 

Ik zou het ook waarderen als NPO Politiek in HD beschikbaar wordt voor de providers dit gelijk door te voeren naar de klant.

AndréStoppels

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@RoWi.Ik zou dit inderdaad graag vanuit Ziggo bevestigd krijgen. @Jamyla ?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@AndréStoppels

 

Ik kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is als elders wordt gecommuniceerd dat het signaal wordt omgezet naar HD. 

Bij ons is er voor alsnog niets over bekend. Alle zenders die op de radar staan voor een wijziging, of waarvan de update inmiddels al is verwerkt staan vermeld op de zenderwijzigingspagina
Zodra er meer bekend is over of en wanneer 192TV volgt, vind je dat terug op deze website.

We hebben gevraagd om een update, maar tot heden is er niets meer bekend dan op de website wordt aangegeven. Mocht hierin iets wijzigen, zullen we het ook hier in dit topic vermelden.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag allen @Ester @AndréStoppels en @sebas114

 

Inmiddels is onze website bijgewerkt en staat ook 192TV op de lijst van omzetting naar HD. Onze excuses voor de lange stilte en onduidelijkheid.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic