1
Vraag
2
Reacties
Ester

Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

NPO politiek slecht beeld

Het beeld van NPO politiek is altijd ontzettend slecht. Ik weet niet of je het zo mag noemen, maar het lijkt een te lage resolutie te hebben. Als ik dezelfde beelden later in een nieuwsprogramma terugzie, zijn het wel scherpe beelden. Het ligt dus niet aan de opnames. Het geluid is vaak ook niet gelijk aan het beeld.

 

Ik ben benieuwd of Ziggo hiervan op de hoogte is en hier iets aan kan doen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag allen @Ester @AndréStoppels en @sebas114

 

Inmiddels is onze website bijgewerkt en staat ook 192TV op de lijst van omzetting naar HD. Onze excuses voor de lange stilte en onduidelijkheid.

Bekijk in context

24 Reacties 24
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dit zal bekend zijn, dit betreft een SD 1024*576 kanaal. Dit kan ooit net als de regionale kanalen ook opgewaardeerd worden dat is weer van allerlei zaken afhankelijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

https://www.totaaltv.nl/nieuws/npo-waardeert-alle-themakanalen-naar-hd-op/

 

Geen idee of NPO het wel of niet heeft opgeschaald. Via NPO Start ziet het er wel beter uit voor mijn gevoel.

Ester
Topicstarter
Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord van Ziggo. 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Ester , bij deze ga ik @Paul van Ziggo vragen even in dit topic te arriveren.

Wordt vervolgd. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Esther

 

Het kan heel goed kloppen dat je een duidelijk verschil ziet tussen NPO en NPO Politiek.

Zoals @Miranda Hulst al aangeeft, wordt deze zender nog niet in HD kwaliteit aangeboden. Dit kun je ook terug vinden in ons zenderoverzicht

Hierdoor zal je de zender nog in de 'oude' SD kwaliteit ervaren.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Jamyla Schreef: Zoals @Miranda Hulst al aangeeft, wordt deze zender nog niet in HD kwaliteit aangeboden. 

 

Ik denk dat ik maar weer naar Hans Anders moet, want ik zie in de hele topic nergens een reactie van @Miranda Hulst staan 😉

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@DON PAPA 

 

Hahaha, ik ben er bang voor!

 

Ester
Topicstarter
Level 3
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Jamyla, dat is ondertussen wel duidelijk inderdaad. Maar gaat hier nog iets aan gedaan worden? Is echt niet meer van deze tijd dat slechte beeld. En volgens mij zijn er steeds meer mensen die naar deze zender kijken, als ik zo om me heen hoor.

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Jamyla 

 

Hum dat is vreemd, ik zie dat bericht echt nergens in deze topic staan, geen idee waarom ik dat bericht er niet tussen heb staan...

 

Dit is wat ik zie staan

 

Schermafbeelding 2021-11-25 091928.png

Schermafbeelding 2021-11-25 092012.png

Schermafbeelding 2021-11-25 092054.png

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@DON PAPA

 

Dat ligt toch niet aan jou haha. Het blijkt dat het account/bericht alleen voor ons zichtbaar is doordat het account zelf is gemarkeerd als spam.

We hoeven beide niet op date met Hans Anders, samen een bakje koffie doen dan?

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

Ow gelukkig, was al bang dat mijn nieuwe leesbril de prullenbak in kon 😂

Ja is goed zwart zonder suiker graag 😉

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Daarom is deze reactie ineens weg.

@Jamyla 

Maar een terechte vraag hoe groot is de kans dat deze ooit wel in HD wordt doorgegeven. Nu zal het lastig zijn dit te beantwoorden dat wordt anders elders weer op bepaalde sites gebruikt.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@RoWi @DON PAPA @Ester

 

Helaas is er nog niets over bekend. Het hangt allereerst af wanneer NPO de zender zelf gaat aanbieden in HD. Daarna doen we uiteraard ons best om ook deze update door te voeren. Jammer genoeg heb ik hier nu niet meer informatie over. Zodra er een wijziging plaats vind, volgt er uiteraard communicatie vanuit ons.

 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"We hoeven beide niet op date met Hans Anders, samen een bakje koffie doen dan?"

Wow, hier worden relaties geboren... 😍

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Jamyla Schreef: Het hangt allereerst af wanneer NPO de zender zelf gaat aanbieden in HD. Daarna doen we uiteraard ons best om ook deze update door te voeren.

 

En hoe zit het dan bijvoorbeeld met CNN, want die is bij andere providers al geruime tijd in HD te zien ? 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@DON PAPA

 

Recentelijk hebben we een HD uitbreiding doorgevoerd in de regionale kanalen. Op dit moment is er niet meer bekend over andere zenders die volgen. Zodra er iets gaat wijzigen, informeren we hier uiteraard over. 


🤗

AndréStoppels

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@JamylaJe reactie verbaast mij. Op de site van 192TV staat dat Ziggo deze zender vanaf 1 december in HD gaat aanbieden. Zie: https://192tv.tv/192tv-in-hd

en

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-gaat-in-december-hdaanbod-verder-uitbreiden/

 

Op twitter is dat door een collega ook reeds bevestigd.

Wat is nu waar?

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hier gaat het niet over 192 maar NPO politiek.

AndréStoppels

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Daar heb je gelijk in @RoWi.  Maar ik zou wel nog graag een reactie krijgen van @Jamyla . Moet ik hiervoor een nieuw topic openen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic