Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Jannievanakkere
Level 1

NPO app is verdwenen op mijn Smart TV

Op mijn Samsung Smart TV had ik de NPO app, waarmee ik ook Programma Gemist kon kijken.
Deze app is plotseling verdwenen en ik kan geen nieuwe app downloaden van NPO ?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
robbo
Level 20
T.E.A.M.
Jannievanakkeren Tegenwoordig is dit de NPO start app. Echter ik meen te weten dat het toestel wel va 2014 moet zijn .....Je zou even kunnen kijken in het menu "wat is nieuw" of " categorieën" ( video) of deze npo start app er bij staat. ( Even van uitgaande zelfde menu structuur als mijn Samsung tv. Hier bij mij werkt het goed....
Jannievanakkere
Level 1
Topicstarter
Dank je voor deze info, ik denk dat mijn TV zeker ouder is dan 2014.
Dan zou dit de reden kunnen zijn waarom we geen nieuwe app NPO Start kunnen downloaden, al zovaak gezocht bij de app en op veel manieren geprobeerd.
0 Kudos
Sparco1955
Level 16
Jannievanakkeren ,

kijk eens op: https://eu.community.samsung.com/t5/TV-Audio/Nieuwe-NPO-app-op-smart-tv-installeren/td-p/236251
Werkt misschien ook bij U.

Succes.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
robbo wrote:
Jannievanakkeren Tegenwoordig is dit de NPO start app. Echter ik meen te weten dat het toestel wel van 2014 moet zijn .

Dat lijkt inderdaad correct robbo, Radar heeft er een mooi stukje over geschreven op hun website met mogelijke alternatieven erbij.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Klopt, bij mij verdwijnen ook steeds meer apps, Eurosport is ook al verdwenen, jammer dat de verouderde apps niet kunnen blijven staan, blijkbaar teveel moeite qua onderhoud terwijl op mij iPhone deze apps wel blijven staan en alleen niet worden geupdate.
0 Kudos