Vraag
Reacties
Oplossing
kok1998
Level 2

NPO Start onderbreekt regelmatig in Ziggo

Hebben anderen dat ook, dat als je een serie kijkt in NPO Start, via Ziggo Next Mini, dat de serie wel 10 keer per aflevering stopt/pauzeert? Beeld bevriest/staat stil, ook geen geluid, soms voor enkele seconden.

Iemand advies om deze onderbrekingen te voorkomen?

Alvast bedankt!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kok1998
Level 2
Topicstarter

Ik had ook nog de DECO set software geüpdatet, die gaf ook een onvolledigheid aan, en daarna werkte die goed.

Gisteravond overigens probleemloos NPO Start gekeken, dat probleem deed zich niet meer voor. 

🧑‍🔧ik zal s een monteur aanroepen  als het niet verbeterd.

Bedankt 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @kok1998

Allereerst welkom op de Ziggo community!

Probelem tijdens het kijken van je favoriete serie gaat toch wel flink ten koste van het kijkplezier en lijkt mij ook erg onprettig. Ik zie dat @Bert je al wat tips heeft gegeven. Heb je hier al naar gekeken toevallig?

0 Kudos
kok1998
Level 2
Topicstarter

Hallo Bert,

Bedankt voor je bericht, @Roland herinnerde me er ook al vriendelijk aan, hier heb ik allereerst 2 foto's van waar de Splitter origineel het huis binnenkomt, door de buitenmuur. Direct daarboven op een plank staat het modem.

1000050715.jpg

1000050716.jpg

0 Kudos
kok1998
Level 2
Topicstarter

Nu zal ik die andere tip uitvoeren, ik kom er op terug, de up- en dl waarden.

0 Kudos
kok1998
Level 2
Topicstarter

1000050717.jpg

 deze melding kreeg ik, via de web meeting.

Ik heb overigens (ook) de DECO set, moet ik via die app controleren?

0 Kudos
Steefb
Level 20

Je aansluiting is aan vernieuwing toe.

Maar de grootste boosdoener is dit.

Steefb_0-1744733999682.png

Vervang door goedgekeurd hedendaagse aansluiting, vergeet ook de andere kant niet.

Hierop komen allerlei stoorsignalen keihard binnen.

0 Kudos
kok1998
Level 2
Topicstarter

1000050720.jpg

Ingelogd op modem,

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Bestel een storingsmonteur om één en ander hedendaags te laten maken: De monteur | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
kok1998
Level 2
Topicstarter

Ik had ook nog de DECO set software geüpdatet, die gaf ook een onvolledigheid aan, en daarna werkte die goed.

Gisteravond overigens probleemloos NPO Start gekeken, dat probleem deed zich niet meer voor. 

Bedankt 

kok1998
Level 2
Topicstarter

Ja jeetje, dit zit er al zolang we hier wonen, van eind jaren '90. Ik snap, dat kan goed gedateerd zijn en door de 4e digitale revolutie en nog steeds niet alles draadloos blijven we splinters en verdelers gebruiken 😆

Dankjewel