Hebben anderen dat ook, dat als je een serie kijkt in NPO Start, via Ziggo Next Mini, dat de serie wel 10 keer per aflevering stopt/pauzeert? Beeld bevriest/staat stil, ook geen geluid, soms voor enkele seconden.
Iemand advies om deze onderbrekingen te voorkomen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had ook nog de DECO set software geüpdatet, die gaf ook een onvolledigheid aan, en daarna werkte die goed.
Gisteravond overigens probleemloos NPO Start gekeken, dat probleem deed zich niet meer voor.
🧑🔧ik zal s een monteur aanroepen als het niet verbeterd.
Bedankt
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hallo Bert,
Bedankt voor je bericht, @Roland herinnerde me er ook al vriendelijk aan, hier heb ik allereerst 2 foto's van waar de Splitter origineel het huis binnenkomt, door de buitenmuur. Direct daarboven op een plank staat het modem.
Nu zal ik die andere tip uitvoeren, ik kom er op terug, de up- en dl waarden.
deze melding kreeg ik, via de web meeting.
Ik heb overigens (ook) de DECO set, moet ik via die app controleren?
Je aansluiting is aan vernieuwing toe.
Maar de grootste boosdoener is dit.
Vervang door goedgekeurd hedendaagse aansluiting, vergeet ook de andere kant niet.
Hierop komen allerlei stoorsignalen keihard binnen.
Ingelogd op modem, ✅️
Bestel een storingsmonteur om één en ander hedendaags te laten maken: De monteur | Klantenservice | Ziggo
Ik had ook nog de DECO set software geüpdatet, die gaf ook een onvolledigheid aan, en daarna werkte die goed.
Gisteravond overigens probleemloos NPO Start gekeken, dat probleem deed zich niet meer voor.
🧑🔧ik zal s een monteur aanroepen als het niet verbeterd.
Bedankt
Ja jeetje, dit zit er al zolang we hier wonen, van eind jaren '90. Ik snap, dat kan goed gedateerd zijn en door de 4e digitale revolutie en nog steeds niet alles draadloos blijven we splinters en verdelers gebruiken 😆
🧑🔧ik zal s een monteur aanroepen als het niet verbeterd.
Dankjewel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.