1
Vraag
2
Reacties
JacobvdD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

NPO Start app op Mediabox Next

Het zou een erg welkome aanvulling zijn op de Next als daar de NPOstart app op komt.
Zit dat er binnenkort in ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi all, 

Ik heb goed nieuws voor jullie! Jullie hoeven de NPO Start app niet langer te missen, sinds vandaag is het zover. Alle informatie vind je op deze pagina.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Hele goede dat dit wordt aangegeven en wie weet gaat Ziggo dit doorzetten naar de betreffende afdeling.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik zou dit ook wel graag willen, mijn tv is nu bijna 4 jr oud, hier draait de NPO app (nog) wel op maar ik ben bang dat bij een volgende update het uit is met de pret.
Gisteren mail van ING gehad, per 12 juli werkt de ING app niet meer op mijn telefoon, oplossing: nieuwe telefoon aanschaffen met een recent besturingssysteem.

Misschien alle verzoeken samenvoegen in 1 topic:

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/npo-start-plus-33435

https://community.ziggo.nl/deel-je-tips-en-suggesties-91/komen-er-meer-next-apps-beschikbaar-zoals-p...
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Ik denk dat als Ziggo NPOstart erop zet dat ze dan in hun eigen vingers snijden, maar dat is mijn mening. Verwacht eigenlijk niet dat deze app er ooit gaat komen voor de Next.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ja dan kunnen ze beter Netflix en Videoland er ook maar af gooien ivm Movies/Series XL
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
mguzz wrote:
Ja dan kunnen ze beter Netflix en Videoland er ook maar af gooien ivm Movies/Series XL

Zou ook goed kunnen... dat is jou mening 🙂
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik verwacht zelfs dat ie er in versie 4.17 er gewoon op zit :grinning:, ik zal een kennis eens vragen die al druk aan het testen is met 4.17
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hoi JacobvdD . Van harte welkom hier!

We zijn er constant mee bezig om zoveel mogelijk nieuwe dingen mogelijk te maken in de Mediabox Next. Wij zijn dan ook zeker aan het kijken naar welke Apps er gewild zijn. Super dat je jouw interesse aankaart voor de NPO Start app. Als ik de reacties van de anderen lees, ben je niet de enige. We wachten de nieuwe updates rustig af 😉
MP01

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja bij deze ook mijn interesse voor NPO start

sytze

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik mis de npo start app ook. Is er nog niet.

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Hoeveel nieuwe apps zijn er eigenlijk toegevoegd sinds de lancering van de Next? Volgens mij heel erg weinig.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi all, 

Ik heb goed nieuws voor jullie! Jullie hoeven de NPO Start app niet langer te missen, sinds vandaag is het zover. Alle informatie vind je op deze pagina.

RicBer

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zou graag willen weten waarom ik niet  radio2 met live beeld kan krijgen  ..heb mediabox next

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
RicBer wrote:

ik zou graag willen weten waarom ik niet  radio2 met live beeld kan krijgen  ..heb mediabox next

https://www.nporadio2.nl/live

 

Met live beeld bedoel je de webcam zoals op de website?

Mohilda

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weet iemand hoe ik een programma op NPO plus via de ziggo next kan doorspoelen? Met de vooruitspoelknop die ik noraal hiervoor gebruik zet ik het programma nu op pauze.  
Iemand?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

Hoi @Mohilda! Hoe bedoel je dat precies? Ik heb zojuist een programma gestart: Heel Holland Bakt. Met de vooruitspoelknop (2 pijltjes naar rechts) kan ik probleemloos doorspoelen via de NPO Start App bij programma gemist content. Ervaar je dit bij alle 'gemiste programma's’ op NPO Start?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic