1
Vraag
2
Reacties
hein5

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

NPO Start Plus.

Ik heb een NPO Plus abonnement en kan op de laptop ook probleemloos NPO Plus content bekijken. Op de televisie heb ik de NPO Start app. Bij het kijken van een serie kon ik daar de eerste aflevering gewoon zien, voor de volgende aflevering werd ik verwezen naar NPO Plus. Je moet dan een code invoeren om een abonnement te krijgen op NPO Plus, maar dat heb ik al. Hoe maak ik de NPO Start app op mijn tv duidelijk dat ik een NPO Plus abonnement heb? Ik heb geen zin in gekloot met HDMI kabels of Chromcast, maar wil gewoon op mijn t.v. van mijn NPO Plus abonnement genieten.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hein5
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De eerste paar keer kreeg ik na het inlezen van QR-code op mijn smartphone gewoon het NPO Start menu ipv een scherm waarin ik de code kon invullen. Nu was die mogelijkheid er wel en is het gelukt. Dank!

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

inloggen met je npo plus account

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@hein5 , je kunt toch gewoon inloggen op je tv app, je kunt ook die code gebruiken die is er voor je gemak. Heeft verder niet veel om het lijf.

hein5
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De eerste paar keer kreeg ik na het inlezen van QR-code op mijn smartphone gewoon het NPO Start menu ipv een scherm waarin ik de code kon invullen. Nu was die mogelijkheid er wel en is het gelukt. Dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic