@MonicaIk heb toch maar de stoute schoenen aangetrokken en die fabrieksreset uitgevoerd.
Probleem blijft hetzelfde. Het is nu 00:23 uur en weer onterecht die melding op de app. Zoals gezegd alleen op de Nextbox, op andere apparatuur is die melding er alleen wanneer hij er moet zijn.
Tot nu toe geprobeerd:
- Nextbox van stroom af gehad, minuutje gewacht en er weer op
- Uitloggen en opnieuw inloggen op de app
- Fabrieksreset van de Nextbox
Wanneer werkt het wel:
- Tussen 20.00 en 00.00 uur terwijl het tot 06.00 zou moeten werken.
- Als je voor 00.00 begint te kijken, kun je door kijken tot na 00.00 uur. Dus stream die je bekijkt wordt niet onderbroken tot einde aflevering. Bij starten van de volgende aflevering is het weer die melding dat er alleen tussen 20.00 en 06.00 gekeken mag worden.
Ik zou niet weten wat ik verder nog zou kunnen proberen op de Nextbox.
Andere devices, zelfde Ziggo aansluiting:
- NPO start op tablet -> geen probleem
- NPO start op PC -> geen probleem
- NPO start op Apple TV -> geen probleem.
Ben benieuwd wat de specialisten zeggen.
Zal een leuke uitdaging worden voor de technici aangezien het euvel dus alleen tussen 00.00 en 06.00 te reproduceren is.