Janlut56

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

NPO Plus app traag en blijft hangen

De NPO Plus aap blijft regelmatig hangen en is sowieso traag. Ligt dat aan de app of aan mijn Mediabox Next? Voortdurend herstarten is ook niet echt gebrukersvriendelijk. Andere oplosing? Misschien via een update?, 

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Janlut56
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

De NPO app start nu goed op😊👍🏻

Bekijk in context

Wim C.

Gedreven Raadgever
  • 435Posts
  • 17Oplossingen
  • 118Likes

Mijn NPO Plus werkt ook. Ik moest mezelf wel opnieuw inloggen en koppelen, maar dat is omdat ik kortgeleden de Next heb teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51031Posts
  • 3192Oplossingen
  • 11587Likes

Vreemd, want ik lees het hier verder niet op het forum.

 

In andere oudere topics las ik dat de fabrieksinstellingen daar geholpen hebben.

Joyous

Gedreven Meedenker
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb er ook regelmatig last van. Next box stroom er af en dan gaat het weer. Maar na een paar dagen weer hetzelfde probleem.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

Goedemorgen @Janlut56 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Er speelt op dit moment een storing op de NPO Plus app voor de Ziggo Mediabox Next. Dit probleem is bij ons in onderzoek en we doen ons best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Janlut56 @Joyous Er is inmiddels een aanpassing doorgevoerd. Zouden jullie willen testen of de NPO Plus app bij jullie weer werkt?

Janlut56
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Gisteravond liep de app nog compleet vast….

maar zal het vandaag nog wel even proberen…

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Janlut56 Ik ben heel erg benieuwd wat je bevindingen zijn op het moment dat je vandaag nog eens opnieuw test. 

Janlut56
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

De NPOPLUS-app liep opnieuw vast.

moest de Mediabox opnieuw aan doen om weer tv te kunnen kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Janlut56 Hartelijk dank voor het testen en jouw terugkoppeling. Ik geef het direct door aan het team specialisten wat bezig is met dit probleem. We doen ons best het z.s.m. op te lossen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Janlut56 Er is opnieuw een wijziging doorgevoerd. Kun je laten weten of de NPO Plus app ook bij jou nu weer zonder problemen werkt? Ik kan jouw bevindingen dan direct weer doorgegeven aan de specialisten die zich hiermee bezighouden. 

Janlut56
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik krijg het logo in beeld, maar daarna zit het weer vast

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Janlut56 Bedankt voor het controleren. Ik koppel het terug aan het onderzoeksteam en laat het weten op het moment dat ik meer info heb.

Janlut56
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

De NPO-app start nu goed op!👍🏻

Janlut56
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

De NPO app start nu goed op😊👍🏻

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Janlut56 Super dat de NPO Plus app het bij jou weer doet! 

@JoyousWat zijn jouw bevindingen? Werkt de NPO Plus app bij jou ook weer? 

Wim C.

Gedreven Raadgever
  • 435Posts
  • 17Oplossingen
  • 118Likes

Mijn NPO Plus werkt ook. Ik moest mezelf wel opnieuw inloggen en koppelen, maar dat is omdat ik kortgeleden de Next heb teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9787Posts
  • 834Oplossingen
  • 2344Likes

@Wim C. Top! Goed dat het bij jou ook weer naar behoren werkt. 

Uitgelicht topic