1
Vraag
2
Reageer en help mee
waltokilio

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

NPO Plus app Next/Mini 'dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account'.

Sinds 2 dagen werkt het zoekveld in de NPO plus app niet meer via mijn next mini. Ik kan gewoon textinvoer geven en dan op het zoeksymbool drukken maar ik krijg geen resultaten terug. 

Ik heb al een reset gedaan van de mediabox zonder resultaat, ook een minuut de stroom eraf gehad, andere apps werken naar behoren. Wat te doen? 

vg

Ruben 

Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

Uitgelicht
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Reacties
  • 171Oplossingen
  • 1239Likes

Bedankt voor jullie berichten!

Erg zuur dat het ene probleem is opgelost en het volgende issue zich nu voor doet. We hebben het probleem omtrent de melding "Dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account" in onderzoek en hopen dit ook spoedig op te lossen. Als er updates zijn lees je het direct hier. Ik heb de titel van dit topic aangepast.

26 Reacties 26
Oscar1977

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier sinds vandaag ook ( mediabox next)

Op de laptop werkt alles gewoon maar wil het graag op de tv kijken. 😒

coseegers

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem met next

Cocofu18

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hetzelfde probleem. Graag een oplossing hiervoor 🙂

JLP

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hetzelfde hier 😞

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Posts
  • 171Oplossingen
  • 1239Likes

Hé all, dank voor jullie meldingen hier! Erg irritant dat de zoekfunctie het niet doet. Ik heb dit direct intern aangekaart en er is een ticket voor gelogd, er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Bij updates melden we het in dit topic!

Oscar1977

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nu werkt de zoekfunctie wel weer. Maar nu kan ik geen programma's kijken waar een plus bij staat.😵 Dan staat er  " Dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account "   terwijl ik notabene ingelogd ben met mijn Plus account 😒

Peppzzz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier werkt het nu niet meer om NPO plus programma’s te kijken. Ben ingelogd met m’n npo plus account maar krijg de melding dit programma is alleen te kijken met npo plus, erg irritant ziggo !

evans

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Ik krijg vanavond (02-05-2024) dezelfde onterechte melding: "Dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account".

Helaas, helaas, hoop dat het snel is verholpen.

Kers1987

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Precies hetzelfde probleem! Eerst geen zoekfunctie en nu helemaal niets meer te bekijken aangezien er staat dat het alleen voor plus is, terwijl ik een account heb 😞 enorm frustrerend, hoor het graag als er een oplossing is!!

trebor66

Level 10
  • 487Posts
  • 9Oplossingen
  • 132Likes

Doet me denken aan de npo app voor de Apple TV. Die app wacht nog steeds op verdere updates. Je kan er wel een npo plus account aankoppelen en dan na een paar afleveringen volgt ook de melding dat je geen plus account hebt. Na opnieuw starten van de Apple TV werkt het weer even 

martin1950

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb hetzelfde porbleem en ook op 3-5 werkt het nog steeds niet

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Posts
  • 171Oplossingen
  • 1239Likes

Dag allen @Oscar1977, @Peppzzz, @evans, @Kers1987, @trebor66 en @martin1950 - allereerst bedankt voor de meldingen. Even voor mijn helderheid; werkt de zoekfunctie wél weer bij jullie of speelt dit ook nog steeds? Ik lees bij het bericht van @Oscar1977 dat deze functie wel weer werkt bij hem. 

Ik hoor graag even van jullie en ga uiteraard direct op onderzoek uit met betrekking tot de melding die jullie te zien krijgen.

martin1950

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik heb geen problemen met de zoek functie, maar krijg de melding Dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account terwijl ik een abonnement heb de app werkt wel op pc en telefoon maar niet in combinatie met mediabox nextmini

Peppzzz

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoekfunctie werkt, NPO plus programma’s helaas niet.

evans

Level 4
  • 29Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Hoi Welmoed, de zoekfunctie werkt gewoon (heeft m.i. ook altijd gewerkt) in de app in combinatie met de Next Mini. Ik krijg alleen sinds gisterenavond de melding "Dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account".

Overigens werkt de functie "volgen" niet in de app (i.c.m. Next Mini of op de iPad/iPhone), maar wel op de site van NPO via de browser op de laptop. Maar dit geheel terzijde, dit is een "NPO"-ontwikkelissue.

martin1950

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De door ziggo uitgevoerde refresh had geen effect evenmin als het terugzetten naar fabrieksinstellingen van de nextmini

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1850Posts
  • 171Oplossingen
  • 1239Likes

Bedankt voor jullie berichten!

Erg zuur dat het ene probleem is opgelost en het volgende issue zich nu voor doet. We hebben het probleem omtrent de melding "Dit programma is alleen te zien met een NPO Plus account" in onderzoek en hopen dit ook spoedig op te lossen. Als er updates zijn lees je het direct hier. Ik heb de titel van dit topic aangepast.

Oscar1977

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

En inmiddels doet de zoekfunctie het ook weer niet nu. Erg irritant dit. 😩

martin1950

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist werkte de app bij mij weer op de TV (10.15 uur)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic