1
Vraag
2
Reacties
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

NPO Plus Werkt niet meer

Sinds enige tijd werkt de NPO-app op de Mediabox Next niet meer. De app start wel op met het logo van NPO-Plus maar geeft daarna een zwart scherm. En ja, ik heb de Mediabox Next al een keer herstart.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Herstarten van de Mediabox Next heeft niet geholpen; terugzetten naar de fabrieksinstellingen wèl. Dus NPO Plus werkt weer.

Bedankt voor de feedback.

Bekijk in context

8 Reacties 8
HarryZ1

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heb ik ook al enige dagen kwam ik achter. Ik kijk af en toe en heb het al enige tijd (maanden) geleden geactiveerd. Net gebeld met Ziggo en tot mijn verrassing gehoord dat npo plus pas vanaf morgen 2-11-2021 beschikbaar komt. Hahahaha wat een antwoord

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Ach, dus we hebben de afgelopen tijd via een niet bestaande app zitten kijken? Ik dacht al: hier klopt iets niet. 😂

Gelukkig heb ik nog een Chromecast achter m’n versterker hangen voor het geval ik via een app op de Mediabox Next heb zit te kijken die feitelijk niet bestaat.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Oei, nu moet ik even ingrijpen. De datum van 2 november waar @HarryZ1 over spreekt, klopt. Alleen was dat al in 2020 en niet 2021. Deze app is al een jaar beschikbaar op onze mediaboxen. Kijk maar in dit topic. Dus de app zou prima moeten werken, ook bij  @Wim C.

Mocht je een zwart scherm zien, zet de mediabox dan terug naar de fabrieksinstellingen. De apps zullen dan opnieuw verbinding maken waardoor dit probleem wordt opgelost.

Laten jullie ons weten of het gelukt is? 

HarryZ1

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dit is exact wat ik je collega vertelde…2020…” Nee hoor, heb het nagevraagd en nagekeken. Anders moet u maar weer bellen voor een second opinion”. Gaat toch iets mis daar bij de helpdesk

HarryZ1

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt trouwens voor het advies. Daar ging het om. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Het scheelt ook maar 1 cijfertje, @HarryZ1 😉 Je kijkt er ook zo overheen. 
Fijn dat ik deze onduidelijkheid gelijk heb weg mogen nemen. 

Ik zie trouwens nu pas dat je nieuw bent op onze Community. Bij deze nog welkom 🙂 
Hopelijk kun je een mooie bijdrage leveren aan onze Community. 
 

Wim C.
Topicstarter
Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Herstarten van de Mediabox Next heeft niet geholpen; terugzetten naar de fabrieksinstellingen wèl. Dus NPO Plus werkt weer.

Bedankt voor de feedback.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Ah, bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te lezen dat het inmiddels bij jou ook weer werkt, @Wim C. 

Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, dan lezen wij dat graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic