1
Vraag
2
Reacties
eric257

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NPO Plus - Gouden uur "Interne fout"

Ik ben Het Gouden Uur aan het kijken op NPO Plus.

Aflevering 4 speelt echter niet af: interne fout

Rest van de afleveringen zijn wél beschikbaar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Bedankt voor het doorgeven. @EWennink

 

@Allen Het issue is doorgezet en NPO heeft aangegeven dat er een update van de app aan hun kant nodig is om dit op te lossen. Helaas zal dit nog wel enige tijd in beslag nemen. 

Bekijk in context

20 Reacties 20
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3564Posts
  • 152Oplossingen
  • 2520Likes

Dag @eric257 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook gewoon klant ben.

Via of op welk apparaat bekijkt u NPO Plus?

eric257
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op TV 

Op laptop is die aflevering wél te bekijken, maar wil gewoon op tv kijken

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3564Posts
  • 152Oplossingen
  • 2520Likes

Dag @eric257 

Op tv? Sorry dat ik verder vraag: kijkt u de NPO Plus app via een mediabox op uw TV of via een app op uw (smart)TV?

eric257
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

via de mediabox next

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3564Posts
  • 152Oplossingen
  • 2520Likes

@eric257 en ik ga er voor het gemak even vanuit dat u een abonnement hebt op NPO Plus en dat u óók bent ingelogd via de app op uw Mediabox Next?

Ik vraag dit voor de zekerheid omdat ik weet dat de NPO app vaak lastig doet met steeds weer opnieuw moeten inloggen. En zonder dat je het direct in de gaten hebt zit je ineens via NPO Start te kijken, waardoor veel minder te zien is.

Tjeerd85

Level 10
Expert
  • 404Posts
  • 40Oplossingen
  • 207Likes

Hier zelfde probleem gehad, casten vanuit ziggo go naar tv werkte wel, probleem lijkt mij in de app te zitten.

eric257
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gewoon ingelogd

echt specifiek die aflevering, andere afleveringen gewoon te bekijken

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 366Oplossingen
  • 885Likes

Bedankt voor jullie melding en het testen. Ik kan dit hier reproduceren en heb de melding doorgezet naar de juiste afdeling. Ik kan geen toezeggingen doen wanneer dit verholpen wordt dus raad aan voorlopig gebruik te maken van NPO Plus op een ander apparaat. 

Tjeerd85

Level 10
Expert
  • 404Posts
  • 40Oplossingen
  • 207Likes

@Rikst Via ziggo Go en dan Casten naar je TV werkt dus wel. Dat is ook een workaround.

EWennink

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wij hebben NPO Plus en kijken via de Mediabox Next oude afleveringen terug van Ten Oorlog met Arnout Hauben. Ook hier vaak de melding interne fout. Sommige afleveringen werken wel, sommige niet. Heel apart. Via laptop geen problemen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2931Posts
  • 347Oplossingen
  • 897Likes

@EWennink Irritant dat deze en meerdere afleveringen niet werken. Heb je de specifieke afleveringnummers voor me welke het niet doen? Dan zet ik het intern door. Alvast bedankt!

EWennink

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Vincent De volgende afleveringen geven een interne fout:

S1 afl. 2,3,7,8

S2 afl. 1,3,7,8,9

S3 afl. 1,2,3

De rest werkt gewoon.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12751Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4965Likes

Bedankt voor het doorgeven. @EWennink

 

@Allen Het issue is doorgezet en NPO heeft aangegeven dat er een update van de app aan hun kant nodig is om dit op te lossen. Helaas zal dit nog wel enige tijd in beslag nemen. 

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 3564Posts
  • 152Oplossingen
  • 2520Likes

Dat klopt! NPO is bepaald niet de snelste als het gaat om het oplossen van problemen en updaten van hun app.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 337Oplossingen
  • 991Likes

Het probleem moet inmiddels helemaal opgelost zijn. 
Willen jullie dit eens controleren, @eric257 en EWennink ? 

EWennink

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Jiri Ik heb het gecontroleerd maar geen enkel verschil. Nog steeds interne fout op genoemde afleveringen. Ook aflevering 4 van Het Gouden Uur geeft nog steeds interne fout.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 366Oplossingen
  • 885Likes

Dat is gek, @EWennink! Wil je de Next eens opnieuw instellen en kijken of het dan wel beschikbaar is?

EWennink

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Rikst Ik heb de Next opnieuw ingesteld maar ook dat maakt geen verschil. De genoemde afleveringen blijven een interne fout geven.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5622Posts
  • 589Oplossingen
  • 2918Likes

Dankjewel voor het checken @EWennink, we zetten het opnieuw voor jou door. Als er een update is dan laten we het weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic