JeanPi

Level 6
  • 127Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

NPO 1 & 2 extra hebben geen ondertiteling

Sinds kort is de dvb ondertiteling op NPO 1 en 2 extra niet meer te raadplegen. Hierbij is een verschil waarneembaar : op NPO 2 extra wordt wel het teletekst pag 888 signaal meegestuurd waardoor je daar nu wel kan uitwijken naar de zwarte balken ondertiteling ( is niet echt geweldig ) maar op NPO 1 extra wordt momenteel helemaal geen signaal meegestuurd. Ik hoop dat iemand van ziggo dit leest en hiervoor op zoek wil gaan naar een oplossing . Het heeft wel gewerkt maar nu sinds een week niet meer.
9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

JeanPi
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

Het heeft helemaal niets te maken met de stroom eraf omdat het zich op alle tv’s zowel ci+ als via  de mediabox next voordoet. Ik heb de klantenservice inmiddels op de chat gehad en die heeft op zijn eigen next gekeken o.a. en hetzelfde geconstateerd. Het wordt doorgezet. Dat het niet werkt is onderkend. 

JeanPi
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

Dat er 2 topics aangemaakt zijn was niet de bedoeling maar omdat de website niet reageerde zag ik niet dat het gelukt was het topic aan te maken. Het zou handig zijn om in zo’n geval je topic in te kunnen trekken wat dubbel is.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @JeanPi,

Wat onhandig dat die NPO extra zenders geen ondertiteling hebben!
Teletekst pagina 888 is een alternatief, maar via de optie van box hoort het natuurlijk ook te kunnen.

Zelf heb ik het net op de Next Mediabox op NPO 2 Extra gecheckt en daar zie ik wel ondertiteling.
Werkt het nu toevallig ook weer bij jou?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Geen probleem hoor. Om het overzichtelijk te houden, is 1 gearchiveerd 🙂 

JeanPi
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

op npo 1 extra niet. Wel op npo extra 2. Maar dvb ondertiteling zou hersteld moeten worden

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2125Likes

Dank voor je toelichting, @JeanPi. Ik heb het intern aangekaart en ben benieuwd naar de terugkoppeling. Zodra ik iets heb gehoord, hoor je dit uiteraard van mij of een andere moderator. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2125Likes

@JeanPi Inmiddels is mijn escalatie over meerdere schijven gegaan en bij de juiste afdeling terecht gekomen. Zij hebben een incident aangemaakt waarin dit verder wordt onderzocht. Bij nieuwe updates hoor je meer. Wordt vervolgd!

JeanPi
Topicstarter
Level 6
  • 127Posts
  • 2Oplossingen
  • 34Likes

Dank!

Uitgelicht topic