1
Vraag
2
Reacties
Markv70

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

NOS app - geen live uitzendingen

Vandaag en steeds meer worden sportevenementen alleen nog via de NOS App uitgezonden.
Op de Mediabox XL staat welliswaar de app maar de optie live uitzending niet
Zou mooi zijn als dit komt en/of mogelijkheid om via de Mediabox vanaf je telefoon te casten

Gan deze opties komen? Aangezien ik 24u pd in bed lig zouden deze mogelijkheden erg prettig zijn
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1962Likes
Update: Op dit moment kunnen we deze functie niet aanzetten. Dit vereist aanpassing van de NOS app op de Mediabox XL, de rechten zullen moeten worden gekocht en de beveiliging zal in orde gemaakt moeten worden (DRM).

Het voorstel ligt nu bij de mensen die hier een beslissing over kunnen en mogen nemen, pas als zij groen licht geven kan ons apps team aan de slag.

Ik heb geen enkele indicatie of/wanneer hier meer van bekend wordt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1962Likes
Hi Mark, welkom op onze Community!

Dit lijkt me zeker een goede toevoeging aan de NOS app op de Mediabox XL, maar ik weet niet of het mogelijk is. Ik geef de tip door aan de ontwikkelaars van de Mediabox XL. Nu even afwachten wat de terugkoppeling is, zodra ik meer weet post ik een update!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1962Likes
Update: Op dit moment kunnen we deze functie niet aanzetten. Dit vereist aanpassing van de NOS app op de Mediabox XL, de rechten zullen moeten worden gekocht en de beveiliging zal in orde gemaakt moeten worden (DRM).

Het voorstel ligt nu bij de mensen die hier een beslissing over kunnen en mogen nemen, pas als zij groen licht geven kan ons apps team aan de slag.

Ik heb geen enkele indicatie of/wanneer hier meer van bekend wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic