1
Vraag
2
Reacties
JPH076

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NBA Basketbal op Ziggo Sport?

Klopt het dat er steeds minder NBA wedstrijden worden uitgezonden op Ziggo Sport. Zou wel jammer zijn, is wel de reden dat ik naar Ziggo ben overgestapt.

Iemand nog tips hoe je nu wel NBA kan kijken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi JPH076 - welkom op de Ziggo Community! En supertof dat je NBA-liefhebber bent :grin:

Voor NBA zit je nog steeds goed bij Ziggo Sport 🙂 Het seizoen moet nog losgaan inderdaad, maar je kunt bijvoorbeeld donderdag alvast genieten van L.A. Lakers - Brooklyn Nets :raised_hands_tone1:
Het seizoen zelf is nog onder voorbehoud, maar we doen ons best om je elke ronde te doen laten genieten van één of meerdere mooie potjes. Je kunt het beste de gids in de gaten houden om niets te missen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes
Het nieuwe seizoen begint pas volgende week (22 oktober), maar ik weet niet precies hoeveel wedstrijden Ziggo van plan is uit te zenden. Als je niets wilt missen is er altijd de NBA League Pass met een prijskaartje van €200.
JPH076
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank Conforto. Het is idd pre season dat nu loopt, had ik niet door.

@ Ziggo Sport, wat en hoeveel gaan jullie uitzenden in het nieuwe NBA seizoen.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Hi JPH076 - welkom op de Ziggo Community! En supertof dat je NBA-liefhebber bent :grin:

Voor NBA zit je nog steeds goed bij Ziggo Sport 🙂 Het seizoen moet nog losgaan inderdaad, maar je kunt bijvoorbeeld donderdag alvast genieten van L.A. Lakers - Brooklyn Nets :raised_hands_tone1:
Het seizoen zelf is nog onder voorbehoud, maar we doen ons best om je elke ronde te doen laten genieten van één of meerdere mooie potjes. Je kunt het beste de gids in de gaten houden om niets te missen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic