Vraag
Reacties
Oplossing
reprograaf
Level 1

NAS benaderen? - Mediabox Next

Hallo ik heb in mijn bekabeld netwerk een NAS, een WD My Cloud Mirror zitten waar ik mijn gemaakte foto's op heb staan. Nu wil ik deze foto's ook bekijken via mijn Ziggo Mediabox Next? Hoe krijg ik dit voor elkaar? Cor
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh
Oud Community-lid
0 Kudos
7 Reacties 7
hanh
Oud Community-lid
Niet.
0 Kudos
RodneyFortuna
Level 10
Je kan toch met je tv of stereo je NAS benaderen en dan je foto's bekijken. Ik zelf heb al mijn muziek op een NAS staan en kan deze rechtstreeks op mijn stereo afspelen.

Foto's en video kan ik ook op deze manier afspelen op mijn TV.
0 Kudos
reprograaf
Level 1
Topicstarter
Op de TV is dat inderdaad geen probleem! Maar mijn vraag was kan dat ook via de Mediabox Next. Met de oude Horizon werkte dat ook namelijk
0 Kudos
R o b
Level 10
reprograaf wrote:
Op de TV is dat inderdaad geen probleem! Maar mijn vraag was kan dat ook via de Mediabox Next. Met de oude Horizon werkte dat ook namelijk

Die mogelijkheid zie ik ook graag terug in een volgende update! Hoewel ik via de TV ook de NAS kan benaderen ben ik gewend om maar één afstandsbediening te gebruiken. Nu moet die van de TV ook weer op tafel.
0 Kudos
reprograaf
Level 1
Topicstarter
Dat is nu ook wat ik niet wil, twee afstandsbedieningen. Ben benieuwd of men daar bij de volgende update aan gaat denken?
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Werkte altijd met 1 AB voor al die apparatuurzooi die ik heb.
Logitech Harmony.
Dat gaat nog steeds zo, nu de Next er is.
Op 1 ding na: de microfoon van de Next-AB is nodig voor Voice Control.
Dus nu maar verder met 2 ABs.
0 Kudos
Frank72
Level 1
Nu sinds kort ook de mediabox next. En inderdaad hoop ik ook dat met update je kan streamen vanuit je NAS. Daarmee zou het echt helemaal af zijn en inderdaad kan je dan werken met 1 AB
0 Kudos