Leo zuydijk
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mr. Mercedes S2 E6

Film en serie xl      mr Mercedes  serie 2 afl 6 ontbreekt  nog steeds.   Mensen betalen genoeg voor een abonnement 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5282Posts
  • 1212Oplossingen
  • 1617Likes

Hoi @Leo zuydijk
Je wilt natuurlijk niet zomaar een aflevering missen! Ik ben hier tot de bodem ingedoken. De aflevering (S2 E6) ontbreekt niet, maar is op de verkeerde wijze geplaatst in Ziggo GO en in het overzicht van de Mediabox Next zelf. Hierdoor vind je hem niet bij de serie zelf onder '’alle afleveringen'', maar vind je de losse aflevering als serie geplaatst. Zie hieronder: 

Ik heb dit doorgezet naar content, zodat dit beter geplaatst worden. Tot die tijd kun je via deze weg de aflevering bekijken. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

Ik zie in de Ziggo Go app. 

Waar kijk je mee?

CI+ of indien een mediabox, welke?

Of op een computer?

Leo zuydijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel  dan   kijk ik wel op mijn telefoon met ziggo go

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

OK, veel kijkplezier gewenst.

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16598Posts
  • 1307Oplossingen
  • 2872Likes

@Be rt  en ik zie:

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

@Jan F. Je hebt helemaal gelijk, ik had het scherm van serie 1 voor me en niet goed verder gekeken.

Sorry Leo, dat was een dooie mus.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5282Posts
  • 1212Oplossingen
  • 1617Likes

Hoi @Leo zuydijk
Je wilt natuurlijk niet zomaar een aflevering missen! Ik ben hier tot de bodem ingedoken. De aflevering (S2 E6) ontbreekt niet, maar is op de verkeerde wijze geplaatst in Ziggo GO en in het overzicht van de Mediabox Next zelf. Hierdoor vind je hem niet bij de serie zelf onder '’alle afleveringen'', maar vind je de losse aflevering als serie geplaatst. Zie hieronder: 

Ik heb dit doorgezet naar content, zodat dit beter geplaatst worden. Tot die tijd kun je via deze weg de aflevering bekijken. 

Bekijk in context