1
Vraag
2
Reacties
beestebende

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Movies en series xl niet actief

Nog steeds is movies en series xl niet actief

Vanaf dinsdag 01 december  een nieuw 3-in-1 pakket=tv max+ internet complete + bellen

daar hoort movies en series xl bij te zitten maar die is nog steeds niet actief

al een chat contact gehad en een telefoon contact maar ik moet geduld hebben

Maar het is ondertussen al 1.5 week geleden en nog steeds niet, krijg alleen  te zien je moet je abonneren

Ook op mijn ziggo staat nog steeds niet het goeie tv pakket

ben het echt zat nu je betaald er wel voor

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het heeft lang mogen (moeten?) duren, maar ik heb zojuist de terugkoppeling gekregen dat het éindelijk opgelost is! 

Nu de hamvraag; werkt het inderdaad inmiddels? 🙂

 

Bekijk in context

19 Reacties 19
The Fons

Level 10
  • 391Posts
  • 15Oplossingen
  • 359Likes

Ik dacht dat je pakket allang geactiveerd zou moeten zijn binnen 24 uur en dat geldt ook voor movies&series XL. Hier zal een moderator naar moeten kijken. Ik neem aan dat de andere diensten zoals internet en tv wel gewoon werken?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Door drukte en door omstandigheden komt het het omzetten en activeren van diensten op een wacht stapel te liggen, omdat systemen niet 100% draaien. Geen excuus normaal zou het tussen 24 en 72 uur moeten werken, maar december maand is een drukke maand.

 

Ik ga het doorgeven aan een moderator, als u onderstaande handeling wilt doen, heel graag.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
The Fons wrote:

Ik dacht dat je pakket allang geactiveerd zou moeten zijn binnen 24 uur en dat geldt ook voor movies&series XL. Hier zal een moderator naar moeten kijken. Ik neem aan dat de andere diensten zoals internet en tv wel gewoon werken?

ja die werken wel

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dave- wrote:

Door drukte en door omstandigheden komt het het omzetten en activeren van diensten op een wacht stapel te liggen, omdat systemen niet 100% draaien. Geen excuus normaal zou het tussen 24 en 72 uur moeten werken, maar december maand is een drukke maand.

 

Ik ga het doorgeven aan een moderator, als u onderstaande handeling wilt doen, heel graag.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

dat staat er al bij

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Super, heb doorgegeven en er komt vanzelf een moderator dit topic in.

 

Meer kan ik niet doen, dan even afwachten.

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dave- wrote:

Super, heb doorgegeven en er komt vanzelf een moderator dit topic in.

 

Meer kan ik niet doen, dan even afwachten.

weer afwachten hihi dank je 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @beestebende en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel getrokken hebt. Zo te lezen wacht je al een behoorlijke tijd totdat je nieuwe pakket werkt. Ik heb je gegevens er even bij gepakt
en zo te zien stagneert er iets in het automatische activatieproces. Hierdoor zal op dit moment Movies en Series XL nog niet werken. Zojuist ben ik hier achteraan gegaan /
zodat hierop actie ondernomen wordt. Movies en Series XL doet het dan vanzelf zodra het aan onze kant is opgelost. 

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @beestebende en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel getrokken hebt. Zo te lezen wacht je al een behoorlijke tijd totdat je nieuwe pakket werkt. Ik heb je gegevens er even bij gepakt
en zo te zien stagneert er iets in het automatische activatieproces. Hierdoor zal op dit moment Movies en Series XL nog niet werken. Zojuist ben ik hier achteraan gegaan /
zodat hierop actie ondernomen wordt. Movies en Series XL doet het dan vanzelf zodra het aan onze kant is opgelost. 

Ik hoop echt dat het snel opgelost word en alles naar behoren gaat werken

dank voor reactie 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@beestebende Begrijpelijk! We doen ons best om het ook voor jou zo snel mogelijk op te lossen. 
Groeten,

Paul

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Twee weken later en nog steeds geen movies en series xl

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Paul Ziggo wrote:

@beestebende Begrijpelijk! We doen ons best om het ook voor jou zo snel mogelijk op te lossen. 
Groeten,

Paul

 nog steeds niks word het nu wel echt zat al ruim twee weken geen zenders

Paul Ziggo wrote:

 

@beestebende Begrijpelijk! We doen ons best om het ook voor jou zo snel mogelijk op te lossen. 
Groeten,

Paul

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@beestebende Heel erg balen dat het nog altijd niet werkt  . Tot mijn grote spijt staat de openstaande activatie nog open. Helaas is deze vastgelopen activatieorder onderdeel van een groter collectief probleem. Deze problemen zijn bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Gezien de omvang van de collectieve problemen, is het helaas niet duidelijk wanneer het is opgelost. Het spijt ons oprecht dat we weer een beroep doen op jouw geduld. 

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nu na een maand nog steeds geen oplossing!

Een vastgelopen activatieorder niet kunnen oplossen???

Ook al wordt er nu gezegd dat het een groter collectief probleem is, dan mag dit volgens mij geen maand of langer duren!

Dit lijkt wel heel erg op amateurs die aan het werk zijn bij Ziggo.

Kom op Ziggo, los dit probleem nou eens snel op en verschuil je niet achter niets zeggende oorzaken!!!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
beestebende wrote:

Nu na een maand nog steeds geen oplossing!

Een vastgelopen activatieorder niet kunnen oplossen???

Ook al wordt er nu gezegd dat het een groter collectief probleem is, dan mag dit volgens mij geen maand of langer duren!

Dit lijkt wel heel erg op amateurs die aan het werk zijn bij Ziggo.

Kom op Ziggo, los dit probleem nou eens snel op en verschuil je niet achter niets zeggende oorzaken!!!


Dat is vreselijk frustrerend @beestebende.
Nogmaals excuus.

Hoewel je het helaas niet merkt, zijn er wel vorderingen gemaakt.
De status van de activatie is anders dan eerst.

Ik heb dit daarom intern geëscaleerd met als doel om het zenderpakket alsnog te laten werken..
Hopelijk merk je nu alsnog snel dat het werkt.

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

We zullen zien,heb weinig vertrouwen meer.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het heeft lang mogen (moeten?) duren, maar ik heb zojuist de terugkoppeling gekregen dat het éindelijk opgelost is! 

Nu de hamvraag; werkt het inderdaad inmiddels? 🙂

 

beestebende
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja, het werkt dus eindelijk.

Maar… dit bedoel ik dus precies met “niets zeggende oorzaken”.

Blijkbaar kan het dus opeens wél wanneer er een bericht wordt geplaatst, welke niet zo geduldig en berustend is opgesteld.

Het probleem was dus duidelijk niet zo’n heel groot collectief probleem…

Toch alsnog bedankt voor het oplossen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bedankt voor jouw terugkoppeling @beestebende! We zijn blij dat we het via deze weg zo voor je hebben kunnen oplossen. Veel kijkplezier! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
beestebende wrote:

Ja, het werkt dus eindelijk.

Maar… dit bedoel ik dus precies met “niets zeggende oorzaken”.

Blijkbaar kan het dus opeens wél wanneer er een bericht wordt geplaatst, welke niet zo geduldig en berustend is opgesteld.

Het probleem was dus duidelijk niet zo’n heel groot collectief probleem…

Toch alsnog bedankt voor het oplossen!



De inhoud/toon van je berichten heeft geen invloed gehad op de afhandeling hier, hoor. Dat is puur toeval. Hoe dan ook; het heeft allemaal veel te lang geduurd. Daar zijn we het zeker over eens. ​​​

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic