1
Vraag
2
Reacties
john61

Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Movies en series actie van Hollands Nieuwe niet voor mij

Vandaag contact gehad met ziggowebcare omdat ik volgens de regels met mijn abonnement geen recht had op een jaar gratis movies en series , de reden was dat ik geen 30mb snelheid had en mijn abonnement dus niet paste in de voorwaarden. Ik heb de voorwaarden gelezen maar kan daar niets over vinden !
Wel jammer , zou daarom de voorwaarden maar aanpassen en dit vermelden .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag john61,

Tijd voor duidelijkheid in deze verwarrende situatie! Voorheen was het inderdaad het geval dat als er bij ons een internet abonnement werd met een downloadsnelheid onder de 30 Mbp/s je geen recht had op de gratis extra. Dit is een tijd geleden gewijzigd. Wanneer dit exact is geweest durf ik zo niet te zeggen. Je hebt inderdaad recht op een extra zenderpakket voor 1 jaar. De koppeling die er automatisch voor moet zorgen dat je hierover een mail ontvangt is helaas door het systeem niet gemaakt. Dit is de reden dat je hierover nog geen mail hebt ontvangen. Ik wil dit graag met je herstellen, zodat je alsnog van ons de mail zult ontvangen en kunt gaan genieten van het gratis TV pakket voor een jaar.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende informatie:

  • Mobiele nummer van hollandsnieuwe?
  • Welke abonnement je bij hollandsnieuwe afneemt?
  • Welke extra zenderpakket je zou willen?

Je kunt kiezen uit 1 van de onderstaande pakketten:

  • Movies en Series L (Let er op dat dit pakket niet de extra zender bevat. Deze behoren alleen bij het Movies en Series XL pakket)
  • Ziggo Sport Totaal
  • Kids

Als ik bovenstaande informatie via een privébericht van je heb ontvangen ga ik gelijk voor je aan de slag, zodat het gratis TV pakket zo snel mogelijk geactiveerd zal worden! 🙂

Bekijk in context

20 Reacties 20
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Welk internet en TV abonnement heeft u?
john61
Topicstarter
Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Internet 25 Mbps en TV Standard met Ziggo Bellen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Het aangeboden Ziggo Movies en Series L zou m.i moeten kunnen, maar weet dat niet 100% zeker.
Kun je bij dit pakket Ziggo Movies en Series XL bijbestellen in je Mijn Ziggo?
Kijk bij: Mijn produkten>Televisie>Extra zenders beheren.
Als dat zo is, dan zie ik zeker geen probleem.

EDIT. Dave bekeek de voorwaarden en laat zijn bevindingen weten in de volgende reaktie. Dat deed ik vervolgens ook. Zie daarin, net als hij, geen beperking die op jouw abo zou kunnen slaan.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik heb even gekeken naar de voorwaarde van Hollandse Nieuwe, je hebt gewoon recht op een Ziggo Pakket naar keuze, mits je Abonnement niet hoger is als € 7,-

Zie hier de voorwaarden Hollandse Nieuwe bij punt 1.3

En anders kan je altijd nog even kijken op de pagina van Ziggo - Hollandse Nieuwe
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Maar heb je nou van Hollands Nieuwe wel of geen e-mail hierover gehad?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Onder punt 1.4 wordt vermeld dat je geselecteerd moet zijn.
Als dat (nog) niet is gebeurd en je geen bericht hebt ontvangen........,
dan zal TS die mogelijkheid later kunnen worden geboden.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Even advocaat van de duivel spelen. U heeft geen vast internet abonnement want u heeft een abonnement TV Standaard met Ziggo bellen. Een bijproduct is dan de 25 Mbps internetverbinding omdat de telefoon via internet gaat. De vaste internetverbindingen worden benoemd in de abonnementen als internet start, complete of max.
En wat verstaat u onder TV standaard? Dat is ook geen pakket benaming in de abonnementen. Heeft u wel een abonnement met CI-module of mediabox?
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
2x fout:
john61
Topicstarter
Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb gewoon internet met een snelheid van 25mb en digitale tv met een ci+ kaart .
In de voorwaarde wordt alleen gesproken dat je een internet abonnement moet hebben van ziggo en een abonnement van hollandsnieuwe wat boven de €7 zit .
Het systeem van ziggo weigerd dit wat een medewerker zegt , ik moet dus een duurde abonnement hebben voordat het systeem dit aan kan .Mijn inziens klopt de voorwaarden niet , jaren vaste klant en dat het dan zo moeilijk gaat .
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Dus je hebt wel een mail van hollands nieuwe gehad?
john61
Topicstarter
Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Nee die heb ik niet gehad omdat ik dus niet voorkom in een systeem , mijn abonnement past daar niet in .. Mij is gezegt dat iedereen een bericht zou krijgen , dit wordt in groepen gedaan .
omdat het zolang duurde ben ik maar gaan bellen , en toen kwam dit probleem naar boven .
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Ik denk dat dit komt omdat het hier een (destijds speciaal) abonnement betreft wat al heel lang (zover ik hier en daar lees al meer dan 2 jaar) niet meer bestaat.

Overigens was tv standaard ooit analoog en is daar vanwege de uitfasering van analoog nu digitaal bij gekomen, maar alleen de gratis zenders.

Als je een ci+ module hebt dan heb je ook extra zenderpakketten?
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Dit pakket is nu via een omweg nog steeds te krijgen, maar het is wel een budgetpakket, dus dat zal de reden zijn.
Tv standaard is het zenderpakket wat bij tv-start en tv-complete hoort dus wel met gecodeerde zenders.
john61
Topicstarter
Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Volgens mij is er nog wel een abonnement van deze omvang. , waar mij het omgaat is dat er in de voorwaarden staat dat je bij ziggo een internet abonnement moet hebben en dat heb ik dus , er wordt niet over gesproken welk abonnement dat moet zijn .
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Ik denk dat het beste is als een Moderator dit topic even oppakt en dan in de systemen kijkt wat er nu werkelijk mogelijk is. Dan komt vanzelf de bekende aap uit de mouw.

john61 zou je in je profiel je postcode en huisnummer kunnen vermelden, dit is alleen zichtbaar voor jezelf en de moderators, leden zien dit gelukkig niet. Dan kan er gekeken worden als er een moderator het topic binnenkomt lopen.
john61
Topicstarter
Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Mijn postcode stond er al , dus even afwachten .
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Er is vaker misverstand over geweest en FTA valt niet echt onder een digitaal abonnement.
Alleen als je inderdaad een smartcard hebt (en dus ook extra pakketten) dan kan daar een uitbreiding aan gekoppeld worden. als dat er niet is, dan lukt dat sowieso niet.

(In het verleden ook al eens door iemand gevraagd die een extra zenderpakket wilde terwijl hij alleen digitaal de FTA had en was ook niet mogelijk)


Wellicht even een verdere verduidelijking : toen dit pakket werd afgesloten was het volgens mij internet plus analoge tv /basis. Digitaal is later vanwege de omzetting gekomen.


edit: Overigens wat de voorwaarden betreft, die zeggen ook dat je alleen recht hebt op het pakket na ontvangst van een email, dus geen mail = geen recht.
john61
Topicstarter
Level 2
  • 78Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb al vanaf het begin digitale tv , en later is er internet bij gekomen . Toen de actie begon van hollandsnieuwe heb ik contact gehad met de vraag wanneer ik de mail zou kregen , er werd toen gezegt nog even wachten hij komt echt we doen dat in groepen , inmiddels 4 maanden verder..
Jammer !
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemiddag john61,

Tijd voor duidelijkheid in deze verwarrende situatie! Voorheen was het inderdaad het geval dat als er bij ons een internet abonnement werd met een downloadsnelheid onder de 30 Mbp/s je geen recht had op de gratis extra. Dit is een tijd geleden gewijzigd. Wanneer dit exact is geweest durf ik zo niet te zeggen. Je hebt inderdaad recht op een extra zenderpakket voor 1 jaar. De koppeling die er automatisch voor moet zorgen dat je hierover een mail ontvangt is helaas door het systeem niet gemaakt. Dit is de reden dat je hierover nog geen mail hebt ontvangen. Ik wil dit graag met je herstellen, zodat je alsnog van ons de mail zult ontvangen en kunt gaan genieten van het gratis TV pakket voor een jaar.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende informatie:

  • Mobiele nummer van hollandsnieuwe?
  • Welke abonnement je bij hollandsnieuwe afneemt?
  • Welke extra zenderpakket je zou willen?

Je kunt kiezen uit 1 van de onderstaande pakketten:

  • Movies en Series L (Let er op dat dit pakket niet de extra zender bevat. Deze behoren alleen bij het Movies en Series XL pakket)
  • Ziggo Sport Totaal
  • Kids

Als ik bovenstaande informatie via een privébericht van je heb ontvangen ga ik gelijk voor je aan de slag, zodat het gratis TV pakket zo snel mogelijk geactiveerd zal worden! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic