hallo ziggo,
Komen er nog meer seizoenen in de toekomst van saving hope?
En wanneer kunnen we ze dan verwachten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waar blijven seizoen 3 en 4 van Saving Hope nou.. ?? ? Ik ging er net lekker voor zitten, zo op verheugd, maar helaas...
Hester1706 wrote:
Waar blijven seizoen 3 en 4 van Saving Hope nou.. ?? ? Ik ging er net lekker voor zitten, zo op verheugd, maar helaas...
Ik zie ook niks staan. Ik kijk de serie niet.
Het zou zoals ik las in dit topic vandaag zijn.
Ik zie 4 seizoenen staan nu. Jullie ook? 🙂
Hoi seizoen 3 en 4 al weer af. Hopelijk komt seizoen 5 snel. Want ik kan eigenlijk niet wachten wat spannend weer.
Ben al bezig met seizoen 4, dus wat mij betreft mogen jullie seizoen 5 alvast bestellen.
Het is en blijft een goede serie en ik geniet er van
Ga nu weer verder kijken hoor
Saving Hope
Ik hoop dat seizoen 5 nu komt
Zit weer zo veel tijd tussen en het leek me wel een mooi kerst cadeautje voor de mensen die er op zitten te wachten in deze donkere dagen.
Ziggo, doe je best om dat ene seizoen hier te brengen en zo een mooie afsluiting voor deze serie
Alvast hartelijk dank en prettige kerstdagen
ik kijk uit naar seizoen 5 en mij vele anderen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.