1
Vraag
2
Reacties
Famvanlieshout

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en Series (XL) aanbod Saving Hope nieuwe seizoenen?

hallo ziggo,

Komen er nog meer seizoenen in de toekomst van saving hope?

En wanneer kunnen we ze dan verwachten?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Famvanlieshout en welkom op de Community,

Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van deze serie! Op dit moment zijn alleen seizoenen 1 & 2 van de serie Saving Hope beschikbaar via Movies en Series (XL) On Demand.
Op dit moment is niet bekend of er nog andere seizoenen in ons aanbod worden toegevoegd. Je kan hiervoor het beste onze online On Demand Catalogus in de gaten houden.
Alles series & films die aan toegevoegd of verwijderd worden  uit het aanbod staan daar namelijk als eerste vermeld. 

Bekijk in context

26 Reacties 26
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Famvanlieshout en welkom op de Community,

Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van deze serie! Op dit moment zijn alleen seizoenen 1 & 2 van de serie Saving Hope beschikbaar via Movies en Series (XL) On Demand.
Op dit moment is niet bekend of er nog andere seizoenen in ons aanbod worden toegevoegd. Je kan hiervoor het beste onze online On Demand Catalogus in de gaten houden.
Alles series & films die aan toegevoegd of verwijderd worden  uit het aanbod staan daar namelijk als eerste vermeld. 

Anjavandervlugt

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik hoop ook dat er meer serie ‘s van saving hope worden toegevoegd. 

Aimy

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik zou ook graag de 3 volgende seizoenen zien 🙂

 

Pverduijn

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Wij ook:)

ConnyJ

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Graag alle seizoenen van saving hope. Zo rot om niet te weten hoe het nu verder gaat 

toornje

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik hoop ook dat er snel weer wat seizoenen op komen van deze mooie serie

VMaryse

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ook!! Super leuk , de volgende seizoenen ook graag????

Moonl8

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Wat een ontzettend leuke serie van Saving Hope.

Ik zag in het overzicht van Ziggo dat er 93 afleveringen waren, dus ik hoop dat jullie alle 5 seizoenen gaan uitzenden.

Iets om naar uit te kijken 

Moonl8

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Meest bekeken series

Saving Hope Poster

Saving Hope

93 Afleveringen

lepels

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Weet je wat frustrerend is?? Er zijn 5 seizoenen van Saving Hope. Nu worden er 2 seizoenen uitgezonden en op de vraag of er nog meer seizoenen worden uitgezonden heeft Ziggo, en dat geldt bv ook voor een serie als Billionairs een standaar antwoord “ Houdt het in de gaten”. Stel dat je een bepaald type tv wilt kopen en het apparaat is niet op voorraad.

Dat zegt zo’n verkoper toch ook niet “ houdt het in de gaten” Ziggo neem de moeite om enig onderzoek te doen. Binnen jullie organisatie moet iemand toch enig inzicht hebben waarom nu maar 2 van de 5 seizoenen worden uitgezonden??  Klantvriendelijheid geloof ik dat het juiste woord is voor dit soort acties

Dawa

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

American, Canadian and Brit TV series are a plus for me, (and lots of expats). Great to find them on Ziggo go.

Saving Hope is exceptional. Please bring all of us the following the seasons of Saving Hope! Such a well-made series deserves all its episodes to be seen.

Thanks!!!!!

Moonl8

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Wat is dit een goede serie en aan het eind van een seizoen moet je gewoon verder kijken omdat het ook heel spannend is.

Ik heb inmiddels seizoen 3 gekocht en gezien en kan helaas seizoen 4 en 5 nergens vinden.

Dus ik hoop dat Ziggo even zijn best doet  voor zijn trouwe kijkers.

Alvast bedankt voor de moeite 🙂

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey All! 

Even een update van onze kant   Ik ben opnieuw in het verwachtte aanbod gedoken en ik heb goed nieuws! Saving hope seizoen 3 en 4 worden verwacht op 8 november 2020. Alvast heel veel kijk plezier   

En geen zorgen @lepels, als we eerder meer informatie hadden gehad, dan hadden we het zeker niet achter gehouden 

Moonl8

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Geweldig dat er een vervolg komt en als het lukt dan nog het laatste seizoen 5 graag.

lepels

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Mariska

Dank voor je goede nieuws.  Blijft toch, en je moet iets te z….n hebben 

Seizoen 3 en 4. Er is gewoon een seizoen 5. Wanneer komt dat en waarom wordt dat niet gewoon meegenomen met 3 en 4??

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Zolang deze nog niet aangekondigd is in ons aanbod, weten wij helaas nog niet wanneer het beschikbaar komt. 

toornje

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mariska Ziggo wrote:

Hey All! 

Even een update van onze kant   Ik ben opnieuw in het verwachtte aanbod gedoken en ik heb goed nieuws! Saving hope seizoen 3 en 4 worden verwacht op 8 november 2020. Alvast heel veel kijk plezier   

En geen zorgen @lepels, als we eerder meer informatie hadden gehad, dan hadden we het zeker niet achter gehouden 


 wauw staat genoteerd

Moonl8

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

? Vandaag kunnen we weer verder met deze mooie serie van Saving Hope

Maar vraag me af vanaf hoe laat want het werkt nu nog niet?

Dawa

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Mariska Ziggo wrote:

Hey All! 

Even een update van onze kant   Ik ben opnieuw in het verwachtte aanbod gedoken en ik heb goed nieuws! Saving hope seizoen 3 en 4 worden verwacht op 8 november 2020. Alvast heel veel kijk plezier   


Today is 8 November,  But where are seasons 3 and 4 of Saving Hope???

I’ve just finished watching the last episode of season 2 and am hungry for the next two seasons. Please, Mariska could you follow-up on where those promised seasons are now.

Many thanks,

Dawa

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic