hallo ziggo,
Komen er nog meer seizoenen in de toekomst van saving hope?
En wanneer kunnen we ze dan verwachten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Famvanlieshout en welkom op de Community,
Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van deze serie! Op dit moment zijn alleen seizoenen 1 & 2 van de serie Saving Hope beschikbaar via Movies en Series (XL) On Demand.
Op dit moment is niet bekend of er nog andere seizoenen in ons aanbod worden toegevoegd. Je kan hiervoor het beste onze online On Demand Catalogus in de gaten houden.
Alles series & films die aan toegevoegd of verwijderd worden uit het aanbod staan daar namelijk als eerste vermeld.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Famvanlieshout en welkom op de Community,
Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt van deze serie! Op dit moment zijn alleen seizoenen 1 & 2 van de serie Saving Hope beschikbaar via Movies en Series (XL) On Demand.
Op dit moment is niet bekend of er nog andere seizoenen in ons aanbod worden toegevoegd. Je kan hiervoor het beste onze online On Demand Catalogus in de gaten houden.
Alles series & films die aan toegevoegd of verwijderd worden uit het aanbod staan daar namelijk als eerste vermeld.
Ik hoop ook dat er meer serie ‘s van saving hope worden toegevoegd.
Ik zou ook graag de 3 volgende seizoenen zien 🙂
Wij ook:)
Graag alle seizoenen van saving hope. Zo rot om niet te weten hoe het nu verder gaat
Ik hoop ook dat er snel weer wat seizoenen op komen van deze mooie serie
Ik ook!! Super leuk , de volgende seizoenen ook graag????
Wat een ontzettend leuke serie van Saving Hope.
Ik zag in het overzicht van Ziggo dat er 93 afleveringen waren, dus ik hoop dat jullie alle 5 seizoenen gaan uitzenden.
Iets om naar uit te kijken
Weet je wat frustrerend is?? Er zijn 5 seizoenen van Saving Hope. Nu worden er 2 seizoenen uitgezonden en op de vraag of er nog meer seizoenen worden uitgezonden heeft Ziggo, en dat geldt bv ook voor een serie als Billionairs een standaar antwoord “ Houdt het in de gaten”. Stel dat je een bepaald type tv wilt kopen en het apparaat is niet op voorraad.
Dat zegt zo’n verkoper toch ook niet “ houdt het in de gaten” Ziggo neem de moeite om enig onderzoek te doen. Binnen jullie organisatie moet iemand toch enig inzicht hebben waarom nu maar 2 van de 5 seizoenen worden uitgezonden?? Klantvriendelijheid geloof ik dat het juiste woord is voor dit soort acties
American, Canadian and Brit TV series are a plus for me, (and lots of expats). Great to find them on Ziggo go.
Saving Hope is exceptional. Please bring all of us the following the seasons of Saving Hope! Such a well-made series deserves all its episodes to be seen.
Thanks!!!!!
Wat is dit een goede serie en aan het eind van een seizoen moet je gewoon verder kijken omdat het ook heel spannend is.
Ik heb inmiddels seizoen 3 gekocht en gezien en kan helaas seizoen 4 en 5 nergens vinden.
Dus ik hoop dat Ziggo even zijn best doet voor zijn trouwe kijkers.
Alvast bedankt voor de moeite 🙂
Hey All!
Even een update van onze kant Ik ben opnieuw in het verwachtte aanbod gedoken en ik heb goed nieuws! Saving hope seizoen 3 en 4 worden verwacht op 8 november 2020. Alvast heel veel kijk plezier
En geen zorgen @lepels, als we eerder meer informatie hadden gehad, dan hadden we het zeker niet achter gehouden
Geweldig dat er een vervolg komt en als het lukt dan nog het laatste seizoen 5 graag.
Hoi Mariska
Dank voor je goede nieuws. Blijft toch, en je moet iets te z….n hebben
Seizoen 3 en 4. Er is gewoon een seizoen 5. Wanneer komt dat en waarom wordt dat niet gewoon meegenomen met 3 en 4??
Zolang deze nog niet aangekondigd is in ons aanbod, weten wij helaas nog niet wanneer het beschikbaar komt.
Mariska Ziggo wrote:
Hey All!
Even een update van onze kant Ik ben opnieuw in het verwachtte aanbod gedoken en ik heb goed nieuws! Saving hope seizoen 3 en 4 worden verwacht op 8 november 2020. Alvast heel veel kijk plezier
En geen zorgen @lepels, als we eerder meer informatie hadden gehad, dan hadden we het zeker niet achter gehouden
wauw staat genoteerd
? Vandaag kunnen we weer verder met deze mooie serie van Saving Hope
Maar vraag me af vanaf hoe laat want het werkt nu nog niet?
Mariska Ziggo wrote:
Hey All!
Today is 8 November, But where are seasons 3 and 4 of Saving Hope???I’ve just finished watching the last episode of season 2 and am hungry for the next two seasons. Please, Mariska could you follow-up on where those promised seasons are now.
Many thanks,
Dawa
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.