1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Template

Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

Movies & Series XL verdwenen op de Ziggo website

Wil jij meer weten over alle wijzigingen rondom Movies & Series L en XL?

< Lees meer > 

Informatie toegevoegd door moderator. 

Als ik op de Ziggo site kijk is het pakket Movies&Series XL verdwenen? Ook het pakket Movies&Series is verdwenen.

TV Zenders Plus, kost nu wat eerst Movies&SeriesXL koste. 

Movies&Series is wel nog onderdeel van TV-Compleet

Movies&Series XL is nog wel onderdeel van TV-Max

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5526Posts
  • 511Oplossingen
  • 1879Likes

All, 

Onze films en serie- pakketten zijn vernieuwd. Movies & Series L en XL zijn niet langer beschikbaar. Movies & Series L* is vervangen door SkyShowtime. Movies & Series XL is vervangen door SkyShowtime en TV Zenders Plus. Had je een Movies & Series L of XL-pakket? Dan hoef je niet extra te betalen.

Movies & Series blijft wel bestaan, dit bieden we aan in TV Complete en TV Max. Je kunt dit niet los bestellen. Hieronder vind je nog een overzicht van onze verschillende TV pakketten met alle opties. 

Rikst_0-1700220371823.png

*Dit pakket kun je kiezen als gratis zenderpakket zodra je Vodafone of hollandsenieuwe met Ziggo combineert. 

Bekijk in context

21 Reacties 21
Meldingen
Aan Uit
Gio2903

Level 17
  • 3402Posts
  • 182Oplossingen
  • 2508Likes

m&s xl word volledig vervangen door SkyShowtime, M&s xl is hierdoor niet meer bestelbaar en zal dus worden omgezet.

het film/serie gedeelte wordt omgezet, verder blijft tv zenders plus er wel bij zitten

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@Gio2903 Movies&SeriesXL is niet alleen maar streaming, het zijn ook extra lineaire tv kanalen. Dus dat klopt niet dat Movies&SeriesXL volledig wordt vervangen door SkyShowtime 

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@Bert Daar staat het antwoord helemaal niet. SkyShowtime vervangt toch die lineair kanalen niet. 

Gio2903

Level 17
  • 3402Posts
  • 182Oplossingen
  • 2508Likes

heb mn reactie aangepast.

m&s wordt: skyshowtime aabod

m&s xl wordt: skyshowtime aanbod + tv zenders plus

m&s l zal dan dus ook alleen het skyshowtime aanbod worden

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@Gio2903 Alleen dat klopt niet want in die link van @Bert wordt helemaal niks gezegd over M&S(Movies&Series) alleen over Movies&SeriesL en Movies&SeriesXL. Movies&Series wordt dus helemaal niet vervangen door SkyShowtime, alleen Movies&Series L en in Movies&SeriesXL ook het Movies&Series L aanbod. Niet Movies&Series zonder L of XL. 

Gio2903

Level 17
  • 3402Posts
  • 182Oplossingen
  • 2508Likes

hmm, lijkt er inderdaad op dat skyshowtime een toevoeging is bij l/xl maar uiteindelijk de vervanger zal zijn

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@Gio2903 In die dat artikel staat ook niks over dat Movies&SeriesXL zal verdwijnen. Movies&Series XL is immers

Movies&Series 

Movies&Series L

TV-Zenders Plus

Dus dat hele pakket is opeens weg dat alle drie combineerde, het L onderdeel is immers SkyShowtime en het X onderdeel TV zenders plus. 

Het goedkopere pakket Movies&Series is ook opeens weg. 

Op de Next kan je naar Movies&Series, daar is geen content te zien van SkyShowtime. Je kan ook naar Ziggo SkyShowtime (Movies&Series L) daar is alleen SkyShowtime content en de content van Movies&Series (dus zonder L of XL) is daar niet te zien. 

Gio2903

Level 17
  • 3402Posts
  • 182Oplossingen
  • 2508Likes

ik begreep eindelijk hoe die pakketten werkte, maar nu snap ik er ook niks meer van 😛

wewanl

Level 16
  • 2548Posts
  • 23Oplossingen
  • 982Likes

Ik ben ook het spoor bijster 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78406Posts
  • 5307Oplossingen
  • 23385Likes

Bert_0-1696318220695.png

Meneer C.

Level 16
  • 1443Posts
  • 20Oplossingen
  • 801Likes

Oh, man, Ziggo maakt het weer nodeloos ingewikkeld.......hier is al zoveel over gediscussieerd........🫣

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Die oude extra pakketten zijn niet meer leverbaar als je hier kijkt. Dat klopt verder wel.

1000004034.png

1000004032.png

Nu kan ik het zelf niet zien, naar blijkbaar bestaat de naam Movies en Series L nog wel als combinatie keuze met Vodafone.

https://www.ziggo.nl/vodafone/kies-je-pakket

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@RoWi. Sowieso is Movies&Series altijd de uitgeklede versie geweest van Movies&Series L. Dus die content zou dan helemaal verdwijnen, want Movies&Series zonder L of XL is andere content nu dan SkyShowtime

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Klopt en dat is mij bekend. Ik vraag mij dan ook af hoe een potentiële nieuwe klant met TV Start die content kan zien. 

Mogelijk alleen via Movies en Series L.

Niet meer als het oorspronkelijke extra pakket.

Ps TV zenders plus is goedkoper dan het XL pakket dat was namelijk € 11,95. 

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@RoWi. Movies&Series XL was eigenlijk fZiggo tv extra fUPC en HBO Go samen in het pakket Movies&SeriesXL.

Echter eerder dit jaar zijn ze opeens voor €2 minder het pakket TV zenders Plus aan gaan bieden, bij fZiggo bestond dit pakket ook al onder de namen TV-Plus en TV-Extra.

Het is eigenlijk alleen maar goedkoper als je het on demand deel niet wil. Wil je Movies&Series en SkyShowtime dan heb je niks aan dat pakket. 

Van mij mag Ziggo eens een pakket maken zonder sport

Met Movies&Series en Film

Movies&SeriesL en Film1 

Movies&SeriesL en Film1 uitgebreid met de films&series kanalen uit TV zenders Plus, zonder de documentaire kanalen, zonder de muziek zenders en zonder die Franse etc zenders, wellicht met een selectie Pathé films met fixed korting 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Je hoeft mij niks te vertellen wat ik allang weet. Er is niks mis met mijn geheugen.

Dat extra zender pakket is er alweer bijna twee jaar dat is in oktober 2021 al geïntroduceerd.

Het interesseert mij verder niks hoe iets eerder heette. Het gaat mij om nu dat het voor nieuwe TV Start klanten er niet beter op wordt bij Ziggo.

Template
Topicstarter
Level 17
  • 2788Posts
  • 65Oplossingen
  • 905Likes

@RoWi. Jij begint over goedkoper. Ik leg uit dat het niet zo is, niet elke klant is hiervan op de hoogte

Overigens een TV Complete klant, kan ook Movies&Series XL niet nemen. 

Nee je TV Max, dan heb je geen keuze pakket dat kan nemen als je ook Vodafone hebt. 

Dus het opheffen van Movies&Series en Movies&SeriesXL is nogal een vreemde keuze, dat het L deel SkyShowtime content wordt, is nogal een vreemde reden om dan maar twee pakketten op te heffen. 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Ik begin niet over goedkoper je schrijft zelf in je start bericht dat het TV zender plus pakket even duur was als Movies&Series XL dat klopt gewoonweg niet. 

Dat het in 2017 diezelfde prijs had onder een andere naam doet er niks toe.

Het gaat er puur om wat nu beschikbaar is en op welke manier. Eigenlijk komt het erop neer dat Ziggo minder eigen aanvullende pakketten heeft.