Vraag
Reacties
Aankondigingen
Template
Level 17

Movies & Series XL - HBO Max

In 2022 gaat AT&T Warner in Nederland HBO Max lanceren. Hierop komt ook HBO content, WB content, DC, CartoonNetwork content, Boomerang Content en al het andere van AT&T Warner plus nog HBO Max exclusives. Wat gaat er met Ziggo Movies&SeriesXL gebeuren en het Vodafone pakket Movies&SeriesL?
Content van ViacomCBS en Comcast NBC Universal gaat naar SkyShowtime, dus dat kan ook niet op Movies&SeriesXL en Movies&SeriesL

0 Kudos
10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

Op zich kan AT&T licenties verlengen echter zal dat niet meer als exclusief gebeuren. Hoe en wat precies dat zal nog niet bekend zijn, net zo goed dat over Discovery+ en HG TV nog wordt onderhandeld door VodafoneZiggo. Die app zou naar de Next komen. Met de samenwerking van Discovery+ en HBO Max zal dat ook allemaal veranderen verwacht ik.

Ik ben wel benieuwd.

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@RoWi. HBO Max gaat niet samenwerken met Discovery. Ze gaan een nieuw bedrijf beginnen.

AT&T Warner, laat Warner Media fuseren met Discovery.

Vervolgens krijgt AT&T(diens aandeel houders) 71% AT&T shareholders en 29% Discovery 

0 Kudos
RoWi.
Level 20

@Template  schreef:

@RoWi. HBO Max gaat niet samenwerken met Discovery. Ze gaan een nieuw bedrijf beginnen.

AT&T Warner, laat Warner Media fuseren met Discovery.

Vervolgens krijgt AT&T(diens aandeel houders) 71% AT&T shareholders en 29% Discovery 

Klopt, maar volgens wat ik lees bestaat de kans dat beide streamdiensten worden samengevoegd. Maar zover is het nog niet, enkel de nieuwe naam, Warner Bross Discovery is nu bekend. Mijn vorige reactie klopt niet helemaal, VodafoneZiggo zal met het nieuwe bedrijf moeten gaan onderhandelen, als ze niet alle of een flink deel content willen kwijt raken, na verloop van tijd.

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@Dave Weet je iets? 

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Er is nog niks bekend over HBO en als er iets bekend wordt gemaakt dan zal het in een sticky topic worden, ik kan helaas niks meer kwijt hier over, omdat ik er niks van weet.

Voorlopig ben ik even uit de roulatie en als er wat is dan kan je andere experts of Super Expert vragen. Als er iets bekend is dan komt überhaupt hier een moderator langs.

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@Serkan @Mariska topic is al bijna een week oud 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Template

Ik snap dat je graag wilt weten hoe het er nu straks allemaal uit komt te zien. De laatste update hierover vind je in dit topic dat je eerder hebt gestart. Als er nieuws bekend is ga je dat zeker van ons horen. 

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@Rikst Die topic is gesloten, topics die oud zijn worden toch gesloten 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Het topic staat nog open @Template, het kan natuurlijk zo zijn dat het binnenkort gesloten wordt. Op dit moment is er geen nieuwe info bekend. Zodra dit er wel is, zullen we niet schromen deze info te delen op o.a. de Community. 

0 Kudos
Template
Level 17
Topicstarter

@Rikst 

_20211108_133730.JPG

0 Kudos