In 2022 gaat AT&T Warner in Nederland HBO Max lanceren. Hierop komt ook HBO content, WB content, DC, CartoonNetwork content, Boomerang Content en al het andere van AT&T Warner plus nog HBO Max exclusives. Wat gaat er met Ziggo Movies&SeriesXL gebeuren en het Vodafone pakket Movies&SeriesL?
Content van ViacomCBS en Comcast NBC Universal gaat naar SkyShowtime, dus dat kan ook niet op Movies&SeriesXL en Movies&SeriesL
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op zich kan AT&T licenties verlengen echter zal dat niet meer als exclusief gebeuren. Hoe en wat precies dat zal nog niet bekend zijn, net zo goed dat over Discovery+ en HG TV nog wordt onderhandeld door VodafoneZiggo. Die app zou naar de Next komen. Met de samenwerking van Discovery+ en HBO Max zal dat ook allemaal veranderen verwacht ik.
Ik ben wel benieuwd.
@RoWi. HBO Max gaat niet samenwerken met Discovery. Ze gaan een nieuw bedrijf beginnen.
AT&T Warner, laat Warner Media fuseren met Discovery.
Vervolgens krijgt AT&T(diens aandeel houders) 71% AT&T shareholders en 29% Discovery
@Template schreef:@RoWi. HBO Max gaat niet samenwerken met Discovery. Ze gaan een nieuw bedrijf beginnen.
AT&T Warner, laat Warner Media fuseren met Discovery.
Vervolgens krijgt AT&T(diens aandeel houders) 71% AT&T shareholders en 29% Discovery
Klopt, maar volgens wat ik lees bestaat de kans dat beide streamdiensten worden samengevoegd. Maar zover is het nog niet, enkel de nieuwe naam, Warner Bross Discovery is nu bekend. Mijn vorige reactie klopt niet helemaal, VodafoneZiggo zal met het nieuwe bedrijf moeten gaan onderhandelen, als ze niet alle of een flink deel content willen kwijt raken, na verloop van tijd.
@Dave Weet je iets?
Er is nog niks bekend over HBO en als er iets bekend wordt gemaakt dan zal het in een sticky topic worden, ik kan helaas niks meer kwijt hier over, omdat ik er niks van weet.
Voorlopig ben ik even uit de roulatie en als er wat is dan kan je andere experts of Super Expert vragen. Als er iets bekend is dan komt überhaupt hier een moderator langs.
@Rikst Die topic is gesloten, topics die oud zijn worden toch gesloten
Het topic staat nog open @Template, het kan natuurlijk zo zijn dat het binnenkort gesloten wordt. Op dit moment is er geen nieuwe info bekend. Zodra dit er wel is, zullen we niet schromen deze info te delen op o.a. de Community.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.