Joke1977
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Movies & Series L werkt nog niet

We mochten een extra zender uitkiezen ivm combinatie Ziggo en Vodafone en hebben gekozen voor Movies en Series L op 8 maart. Ook een bevestiging op de mail gekregen dat het was "aangezet". Nu willen we graag naar Game of Thrones kijken, maar deze blijft op bestellen staan en komt de melding dat we een zenderpakket moeten activeren om dit te mogen bekijken... Deze melding komt bij meerdere series. Wanneer gaat het pakket dan echt "aan" op onze mediabox? 

3 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

Welkom op de klant helpt klant Community waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Activering van Movies en Series kan minimaal 24 uur tot maximaal 72 uur of langer duren omdat dit verwerkt moet worden en dit duurt soms door drukte wat langer.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1560Posts
  • 206Oplossingen
  • 266Likes

Welkom hier op de Community allereerst, @Joke1977! Leuk je hier te zien 🙂

Ik begrijp dat je staat te trappelen om te starten met Game of Thrones en ik kan je geen ongelijk geven. Een top serie die het kijken zeker waard is. Uiteraard is het jammer dat je door ons geremd bent in je enthousiasme omdat het blijkbaar nog niet mogelijk is om te starten met de serie..

 

Ik ben in het systeem gedoken en zie dat het zenderpakket goed actief staat. Zoals @Dave! al aangaf kan het 24 tot 72 uren duren alvorens de verwerking goed is doorgelopen. Die termijn is inmiddels ruim verstreken (vanaf 8 maart gerekend) en in theorie zou het dus al moeten werken. Vanuit hier stuur ik daarom even een signaal naar je mediabox wat alle abonnementsrechten ververst. Dit signaal loopt binnen 4 uren door. Probeer het dus later nogmaals, ik ga ervan uit dat het dan zonder problemen lukt 😄

Valar Morghulis, veel kijkplezier alvast! 

Bekijk in context

Joke1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt! Top, bedankt. 

Wij gaan Game of Thrones kijken. 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15233Posts
  • 634Oplossingen
  • 3384Likes

Welkom op de klant helpt klant Community waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Activering van Movies en Series kan minimaal 24 uur tot maximaal 72 uur of langer duren omdat dit verwerkt moet worden en dit duurt soms door drukte wat langer.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

Joke1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor de reactie. Postcode en huisnummer zijn ingevuld.

Hoe lang kan het maximaal duren en wanneer kan ik beter even contact opnemen?

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1560Posts
  • 206Oplossingen
  • 266Likes

Welkom hier op de Community allereerst, @Joke1977! Leuk je hier te zien 🙂

Ik begrijp dat je staat te trappelen om te starten met Game of Thrones en ik kan je geen ongelijk geven. Een top serie die het kijken zeker waard is. Uiteraard is het jammer dat je door ons geremd bent in je enthousiasme omdat het blijkbaar nog niet mogelijk is om te starten met de serie..

 

Ik ben in het systeem gedoken en zie dat het zenderpakket goed actief staat. Zoals @Dave! al aangaf kan het 24 tot 72 uren duren alvorens de verwerking goed is doorgelopen. Die termijn is inmiddels ruim verstreken (vanaf 8 maart gerekend) en in theorie zou het dus al moeten werken. Vanuit hier stuur ik daarom even een signaal naar je mediabox wat alle abonnementsrechten ververst. Dit signaal loopt binnen 4 uren door. Probeer het dus later nogmaals, ik ga ervan uit dat het dan zonder problemen lukt 😄

Valar Morghulis, veel kijkplezier alvast! 

Bekijk in context

Joke1977
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt! Top, bedankt. 

Wij gaan Game of Thrones kijken. 🙂 

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 870Oplossingen
  • 3964Likes

Yes! Fijn om te lezen. Geniet ervan ^^.