algerijn27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series XL werkt nog niet in Ziggo GO

Gisteren Movies xl besteld en nu kan ik niet kijken op me tel wat moet ik doen

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7257Posts
  • 323Oplossingen
  • 3512Likes

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7257Posts
  • 323Oplossingen
  • 3512Likes

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3012Posts
  • 255Oplossingen
  • 467Likes

Hi @algerijn27 

 

Welkom op de Ziggo Community! Leuk dat je je abonnement hebt uitgebreid met Ziggo Movies & Series XL. Ik snap dat je er dan het liefst ook direct gebruik van wilt maken. Zoals @KBX458 aangeeft kost het wat tijd voordat alles ook in de Ziggo GO app verwerkt is. Goed nieuws, 48 uur na je bestelling moet het in orde zijn. 

Veel kijkplezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo