1
Vraag
2
Reacties
algerijn27

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series XL werkt nog niet in Ziggo GO

Gisteren Movies xl besteld en nu kan ik niet kijken op me tel wat moet ik doen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5285Posts
  • 501Oplossingen
  • 1741Likes

Hi @algerijn27 

 

Welkom op de Ziggo Community! Leuk dat je je abonnement hebt uitgebreid met Ziggo Movies & Series XL. Ik snap dat je er dan het liefst ook direct gebruik van wilt maken. Zoals @KBX458 aangeeft kost het wat tijd voordat alles ook in de Ziggo GO app verwerkt is. Goed nieuws, 48 uur na je bestelling moet het in orde zijn. 

Veel kijkplezier!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic