algerijn27
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series XL werkt nog niet in Ziggo GO

Gisteren Movies xl besteld en nu kan ik niet kijken op me tel wat moet ik doen

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6287Posts
  • 256Oplossingen
  • 2699Likes

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Bekijk in context

2 Reacties 2
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6287Posts
  • 256Oplossingen
  • 2699Likes

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2483Posts
  • 211Oplossingen
  • 321Likes

Hi @algerijn27 

 

Welkom op de Ziggo Community! Leuk dat je je abonnement hebt uitgebreid met Ziggo Movies & Series XL. Ik snap dat je er dan het liefst ook direct gebruik van wilt maken. Zoals @KBX458 aangeeft kost het wat tijd voordat alles ook in de Ziggo GO app verwerkt is. Goed nieuws, 48 uur na je bestelling moet het in orde zijn. 

Veel kijkplezier!

Uitgelicht topic