1
Vraag
2
Reacties
perr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies&Series XL pakket heeft steeds minder goede zenders.

Het valt mij op dat er steeds meer zenders stoppen ,vooral het stoppen van AMC en het Sci-fi kanaal een paar maanden geleden irriteerde mij .
Maat het valt me nu op dat er steeds mee kanalen verdwijnen en wat er overblijft is een constante herhaling mallemolen en specifieke thema kanalen die het niet waard zijn om extra voor te betalen.
Kan ziggo niet wat meer algemene kanalen doorzenden indien mogelijk, wat mij betreft mogen ze wel de Amerikaanse zenders ABC, NBC en CBS doorgeven.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community perr. Top dat jullie je geluid laten horen hier, want jullie feedback is altijd welkom. Alle zenderwijzigingen worden op deze pagina bekend gemaakt, dus mocht er in de toekomst wat bij komen dan vind je dat hier, klik.

Bekijk in context

4 Reacties 4
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Het is vaak helaas ook de zendereigenaren die stoppen. Met name in de Benelux Hier zelf kan Ziggo weinig aan doen. Recent jou genoemde zenders en Disney die voor een andere content manier kiest. Verder is er wel op kanaal 205 een nieuwe zender sinds gisteren. een natuur zender love nature.
Beenice

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan wel zijn dat de aanbieders stoppen, maar er komt niets voor in de plaats terug, aanbod verschraalt maar de kosten blijven toenemen. Na 15 jaar wordt het tijd om toch maar eens verder te gaan kijken, het aanbod van Ziggo is echt slecht aan het worden !
Hoeveel " natuur" kanalen zijn er inmiddels ? Draag iets meer af aan Travel channel etc en gegarandeerd ze blijven aanbieden maar Ziggo wil natuurlijk maximale winst en minimale kosten !
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community perr. Top dat jullie je geluid laten horen hier, want jullie feedback is altijd welkom. Alle zenderwijzigingen worden op deze pagina bekend gemaakt, dus mocht er in de toekomst wat bij komen dan vind je dat hier, klik.
Babbel

Level 6
  • 230Posts
  • 5Oplossingen
  • 141Likes
of je zegt movies en series xl gewoon op, dan maak je een duidelijker statement. Als een product te weinig oplevert, dan is dat voor een bedrijf eerder een reden om tot heroverweging te komen, dan dat ze dat zullen doen voor klagende klanten die ondertussen wel het product blijven afnemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic