mstrhans

Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movie & series werken NIET op Ziggo Go app, WEL op de Mediabox Next!?

Beste Supporters,

Sinds omzetting naar de nieuwe pakket (Xtra vorm) vanuit een oude abonnement zit er onder mijn Ziggo Go app plotseling geen Movies & Series L bij. ...Echter op de nieuwe Mediabox Next kan ik ze wel kijken!  Na login in Go, komt plotseling de melding dat er geen abonnement is. Echter in MijnAccount en ook op de Next blijkt dat het er wel is...alleen in Go omgeving niet.

Raar maar waar?! Weet iemand een oplossing? Vanuit chat is er al een poging gedaan om opnieuw te registreren echter ook geen soelaas.

28 Reacties 28
mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie gewoon de diensten die ik afneem inclusief Ziggo GO

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5345Posts
  • 542Oplossingen
  • 1902Likes

Hi @mstrhans,

We hebben je situatie inmiddels opnieuw intern doorgezet. Daar is helaas nog niets uitgekomen, ik laat het direct weten als er een update is. Mocht er aan jouw kant is veranderen (of plots werken), horen we dat uiteraard ook graag!

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 524Posts
  • 54Oplossingen
  • 115Likes

Goedemorgen @mstrhans ,

Mijn collega`s van de IT afdeling zijn achter de schermen druk bezig geweest. Wil je eens kijken of je dit probleem nog steeds ervaart?
Mocht het niet werken op je mobiel, wil je dan kijken of je op een ander toestel wel kunt inloggen met je eigen gegevens? 
En werkt ZiggoGO.TV wel inmiddels? 

We zijn erg nieuwsgierig of je ook verschil ervaart tussen live televisie en terugkijken of (gratis) OnDemand programma`s.
Alvast bedankt voor de reactie! 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert, nee jammer genoeg kan ik in ZiggoGO niets bekijken. Niet online, niet mobiel, niet in een browser; kortom situatie niet gewijzigd

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 114Oplossingen
  • 303Likes

@mstrhans Dan moeten we zeker verder gaan zoeken! Wil je het ip-adres met ons delen? Deze kun je tussenhaakjes achter je postcode zetten in je Ziggo Community profiel. 

Ik zet deze dan door naar een andere afdeling. 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De twitter support is er ook mee bezig, daar is het wat minder publiek om gegevens te delen via DM

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1171Posts
  • 114Oplossingen
  • 303Likes

Goedemorgen @mstrhans, helemaal super! Hou je ons op de hoogte van de voortgang? 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook daar wil het nog niet lukken om ZiggoGO te activeren😕

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2629Posts
  • 421Oplossingen
  • 441Likes

Wat een frustrerende situatie @mstrhans! Zelf zie ik dat er een taak is aangemaakt om het wel werkend te krijgen. Merk je na opnieuw inloggen dat het weer werkt? 

Note: ik zie dat reacties nu in 2 topics hetzelfde zijn. Qua overzicht is niet heel handig om in 2 topics te werken. Zullen we in je eigen topic met elkaar in gesprek blijven? Alvast bedankt!

Uitgelicht topic