mstrhans
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movie & series werken NIET op Ziggo Go app, WEL op de Mediabox Next!?

Beste Supporters,

 

Sinds omzetting naar de nieuwe pakket (Xtra vorm) vanuit een oude abonnement zit er onder mijn Ziggo Go app plotseling geen Movies & Series L bij. ...Echter op de nieuwe Mediabox Next kan ik ze wel kijken!  Na login in Go, komt plotseling de melding dat er geen abonnement is. Echter in MijnAccount en ook op de Next blijkt dat het er wel is...alleen in Go omgeving niet.

 

Raar maar waar?! Weet iemand een oplossing? Vanuit chat is er al een poging gedaan om opnieuw te registreren echter ook geen soelaas.

21 Reacties 21
RoWi.
Expert
Expert
  • 8797Posts
  • 379Oplossingen
  • 2242Likes

Het zou kunnen dat het achterliggende systeem de boel nog niet goed heeft verwerkt, dit probleem komt helaas vaker voor. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2218Posts
  • 223Oplossingen
  • 476Likes

Hallo @mstrhans en welkom op de Community! Wat @RoWi. aangeeft klopt inderdaad. Het komt soms voor dat het achterliggend nog verwerkt moet worden. Hoe staat het er nu voor? Wat in ieder geval moet helpen is: uitloggen, inloggen, uitloggen en weer inloggen. Laat je ons weten of het werkt via de Ziggo GO App? Test het eventueel ook in een browser en deel je bevindingen hier. 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tot mijn spijt diverse pogingen op meerdere apps en browsers geprobeerd. Geen soelaas. Ook account verwijderen en weer aanmaken hielp niet. Dat moet betekenen dat de online accounts/logins de abonnement status niet goed mee krijgen uit het backoffice, omdat het op de Next box (waar inloggen niet nodig is) gewoon alles werkt!

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom er nu achter dat ook TV kijken in de Ziggo go app niet meer mogelijk is!

RoWi.
Expert
Expert
  • 8797Posts
  • 379Oplossingen
  • 2242Likes

Dan is bij jouw mogelijk hetzelfde aan de hand als bij mij en andere klanten. Daar wordt door de technici aangewerkt.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 806Posts
  • 37Oplossingen
  • 132Likes

@mstrhans het is inderdaad even zuur maar, zoals al is aangegeven, het is een bekend euvel. Er wordt met man en macht aan gewerkt. Voor nu: sorry voor het gedoe! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @mstrhans
Even een kleine update vanaf deze kant. Het issue wat eerder speelde is vorige week opgelost door onze technische dienst. Werkt alles bij jou ook weer als vanouds?

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia, ik heb gisteren gebeld met de klanten service. Wachtwoord verandert en ze heeft abonnement opnieuw aangemeld. Helaas nog steeds geen tv en geen series in de App of browser.

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 325Posts
  • 56Oplossingen
  • 80Likes

Wat ontzettend balen dat het bij jou niet is opgelost @mstrhans. Dan moeten we toch weer verder kijken, we geven natuurlijk niet op! Waar ik nog wel benieuwd naar ben is wat voor apparaat je gebruikt voor ZiggoGo, kan je daar meer over vertellen? Mochten het er meerderen zijn en hebben deze een verschillend besturingssysteem dan horen we het ook graag. Zou je daarnaast eens in de ZiggoGo app naar Instellingen -> Mediaboxen willen gaan? In jouw geval moet hier een nummer staan welke op 872 zou moeten eindigen, is dat het geval? 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Monica, daar staat Mediabox 2 met idd een CA-ID dat eindigt op 872. Ik ik gebruik gewoon Chrome.

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Je hebt het over apparaten, maar eigenlijk alles doet het niet...geen browser, geen IOS app. etc. Overal op ieder scherm dezelfde melding "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken." en helemaal geen TV zenders.

 
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 806Posts
  • 37Oplossingen
  • 132Likes

@mstrhans heel merkwaardig, maar we geven het niet op. 

Voor de ultieme zekerheid: je tablet of smartphone gebruiken minimaal Apple iOS 12.1 of Android 6.0, neem ik aan? En andere zenders werken wel of niet? Dat kon ik zo 1-2-3 niet uit de eerdere berichten halen. 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de laatste factuur zie ik ook dat de factuurregel "Ziggo Go" niet meer aanwezig is. Misschien dat het probleem. Verder uiteraard alles getest in iOS15.1 en laatste App versie ...en geen zenders nee.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 387Posts
  • 38Oplossingen
  • 80Likes

Hallo @mstrhans ,  ik zie dat je afgelopen vrijdag telefonisch contact hebt gehad met onze zakelijke helpdesk. 
Mijn collega heeft een aanpassing gedaan aan je abonnement zie ik. Is het hiermee opgelost?

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert, nee nog steeds geen resultaat. Geen zenders te kijken en ook geen series etc.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 387Posts
  • 38Oplossingen
  • 80Likes

De woorden "zenders" in je laatste bericht trekt mijn aandacht op dit moment. Mag ik eens een tussenstap maken om iets uit te sluiten? 

Je neemt op dit moment ons Complete televisie pakket af met een extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L. Heb je het verschil tussen Movies & Series L en XL wel eens bekeken op deze pagina
Movies & Series L kom je niet tegen tijdens het zappen door de zenderlijst. Het is namelijk alleen On Demand content.
Alleen bij ons TV Max pakket ontvang je Movies & Series XL als zenders. 

Kan dit de verwarring zijn? 

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee hoor in combinatie met V. krijg je Movies & Series L. Die werken ook niet...alsmede geen zenders. Kortom helemaal geen werkend Ziggo GO ondanks het Complete TV.

mstrhans
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Dit is het lege scherm

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1056Posts
  • 104Oplossingen
  • 276Likes

Jeetje wat hardnekkig, @mstrhans

 

Laatste wat we kunnen checken is het account. Wanneer je het met hetzelfde account als waarmee je inlogt in Ziggo GO, inlogt in Mijn Ziggo, zie je dan bij jouw abonnement gewoon de diensten die je afneemt staan? 

Uitgelicht topic