Kas
Gedreven Ontdekker
  • 9Reacties
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Movie & Series

Hallo,

Als ik op mijn Mediabox Next naar Movie & Series ga en via zoeken "Men in Black" ingeef krijg ik één suggestie.

Als ik echter op mijn Mediabox Next met de stembesturing van de afstandsbediening naar Men in Black vraag krijg ik meer suggesties.

Maar als ik dan b.v. Men in Black 2 aanklik krijg ik de volgende melding:

"Abonneer vandaag

We bieden een groot aanbod aan spannende en populaire content. Ga naar ziggo.nl/upgrade-tv om je abonnement te upgraden en ontdek de voordelen"

Wat upgrade?  Ik heb Internet Max en TV Complete Next met Movie & Series XL!

Volgens de klantenservice is er geen  Men in Black 2 in Movie & Series en daarom kan ik die dan ook niet selecteren. Maar waarom vind de stembesturing hem wel?

En waarom kan ik de film in mijn kijklijst zetten?

En waarom de Abonneer vandaag beeld? ( zie link)

Wie o wie kan dit raadsel oplossen?

5 Reacties 5
mathijse
Raadgever
  • 226Reacties
  • 13Oplossingen
  • 70Likes

De film die jij bedoelt zit niet in movies & series. De upgrade waar je naar verwezen wordt, is een abonnemnt voor Film1. Daar is de film namelijk wel te zien.  Ik heb hetzelfde euvel een jaar geleden gehad.  Bij precies dezelfde film.

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 480Reacties
  • 39Oplossingen
  • 36Likes

Hoi @Kas! Wat onwijs jammer dat je Men in Black II niet kunt bekijken en dat je deze melding krijgt! Ik ben even op onderzoek geweest en ik zie dat Men in Black II niet meer te zien is sinds 29 maart 2021. Hij staat er inderdaad nog wel tussen en je kunt hem toevoegen aan de kijklijst! 
Daarnaast heeft @mathijse een punt, via het pakket Film1 is hij wel te bekijken. 

mathijse
Raadgever
  • 226Reacties
  • 13Oplossingen
  • 70Likes

Maar de verwijzing naar Film1 is niet duidelijk. Er wordt enkel aangegeven: abonneer vandaag. Je komt ook niet uit op de site van Film1. Dus het roept de suggestie op dat je via movies&series niet het juiste abonnement hebt. Feitelijk hoort er te staan: deze film is geen onderdeel van...., maar wel te bekijken via een abonnement op Film1. Dit is wat ik in mijn topic van lang geleden heb aangegeven en hier zou naar gekeken worden. Maar blijkbaar dus niet

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2033Reacties
  • 260Oplossingen
  • 355Likes

Jammer dat er met die suggestie nog niets is gedaan, @mathijse. Het kan zijn dat er naar gekeken is en dat het is afgewezen door de ontwikkelaars. Het kan ook zijn dat het geen hoge prioriteit heeft om het te wijzigen, in verband met andere verbeteringen in de app. Ik sluit dus niet uit dat er niet iets aan gedaan wordt. 

Ik snap dat je baalt dat je nu niet direct zelf het antwoord hierop kon vinden, daarvoor mijn excuses. Gelukkig heb je er nu met een beetje hulp wel duidelijkheid over :-). 

mathijse
Raadgever
  • 226Reacties
  • 13Oplossingen
  • 70Likes

Hoi @Marije Z

Ik ben niet de topicstarter van dit onderwerp. Dat ik zou balen dat ik hierop het antwoord niet kon vinden, is gelukkig niet aan de orde. Immers ik hoefde niet te zoeken. Het antwoord kwam uit een soortgelijke ervaring van de TS. Dat de suggestie niet is opgepakt (om welke reden dan ook) is jammer: immers je krijgt de melding: abonneer je! Maar waarop dan en op deze manier zal iemand niet n.a.v. de melding "abonneer je" een abonnement op Film1 nemen, want die optie ontbreekt. 

Uitgelicht topic