1
Vraag
2
Reacties
Rambags

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Momentje bij doorspoelen van opnames of replay tv

Elke keer als ik een opname of replay TV doorspoel dan volgt er na het doorspoelen 2 seconden bewegend beeld en geluid en dan 4-6 seconden de melding "Momentje".  Super irritant. Dit is altijd en onafhankelijk van tijdstip.

 

Ik heb 3x mediabox Next (2x via UTP en 1x via Wifi).  Het gedrag is op alle drie de boxen.  Dit is pas ontstaan na een update enkele maanden geleden. Daarvoor had ik de melding niet.

 

Opstelling:

- Internet Max en TV Max Next

- Modem in bridge mode

- Ubuquiti UDM Pro Firewall en switches

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rambags
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Soms kan de oplossing heel simpel zijn...  Ik heb 1 Next box even direct op de LAN poort van de Ubuquiti UDM Pro Firewall aangesloten ipv van de achterliggende switch. probleem weg.   Thx

(Ga later nog wel even onderzoeken wat er mis is met de configuratie tussen FW en switch)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik vermoed dat het hier iets mee te maken heeft '' Ubuquiti UDM Pro Firewall en switches''. 

Er zal wat vertraging optreden met het maken met de verbinding.

Rambags
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Soms kan de oplossing heel simpel zijn...  Ik heb 1 Next box even direct op de LAN poort van de Ubuquiti UDM Pro Firewall aangesloten ipv van de achterliggende switch. probleem weg.   Thx

(Ga later nog wel even onderzoeken wat er mis is met de configuratie tussen FW en switch)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic