Moet ik de humax irhd 5500c terugsturen? Een familielid is overleden, en ik wil graag weten of ik dit apparaatje dat is aangesloten op haar tv moet terugsturen. Het staat niet op de lijst van verouderde apparaten, maar het lijkt ook niet een van de twee apparaten die je wel moet terugsturen. Graag duidelijkheid hierover.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die hoeft zeker te weten niet retour, ik mocht hem ook houden en gebruiken, nadat ik hem had opgezegd om Mijn Ziggo op te ruimen met allerlei zaken die ik niet meer gebruik.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Die hoeft zeker te weten niet retour, ik mocht hem ook houden en gebruiken, nadat ik hem had opgezegd om Mijn Ziggo op te ruimen met allerlei zaken die ik niet meer gebruik.
Dankjewel Bert!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.