Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
pj.hoeksema wrote:
Ik vindt het belachelijk dat ik daar voor moet betalen! Het probleem is ontstaan door de horizon box. Dus de fout ligt bij ziggo ik overweeg om na jaren over te stappen naar kpn
pj.hoeksema wrote:
Ik ga het maandag weer proberen lukt het mij niet dan trek ik mijn conclusie
robbo wrote:
Probeer eens de hdmi resolutie en hdmi video signaal aan te passen in het menu van de hzn. Optie> uitgebreide instellingen>beeld, daar kan je div. Dingen regelen. Ook kan je bv proberen even een andere hdmi aansluit punt gebruiken als op de tv meerder hdmi aansluitpunten zijn. Zet bv ook eens de box uit en aan via knopje achterzijde van de hzn. Of ook evt stroomloos. Inz tv welk merk? Sommig merken hebben per hdmi aansluiting ook een andere functie toe gekend denk hierbij aan bv cec of arc. Hoewel je dan als nog beeld moet krijgen zijn wel mijn eerste gedachten. Maar probeer eens de arc is mijn 1 e gedachten. Mocht dit allemaal niet helpen bij deze nog een tip. Je kan ook de indien mogelijk de spdif gebruiken. Je kan ook naar de radio zenders luisteren zonder dat de tv aan moet blijven staan. Dit is eigenlijk mijn voorkeur. Maar wees ook zekere dat je hdmi kabels nog ok zijn. Succes gr Rob ( deze tips opkomend uit 1 e gedachtes:$)
Leroyvanzundert wrote:robbo wrote:
Probeer eens de hdmi resolutie en hdmi video signaal aan te passen in het menu van de hzn. Optie> uitgebreide instellingen>beeld, daar kan je div. Dingen regelen. Ook kan je bv proberen even een andere hdmi aansluit punt gebruiken als op de tv meerder hdmi aansluitpunten zijn. Zet bv ook eens de box uit en aan via knopje achterzijde van de hzn. Of ook evt stroomloos. Inz tv welk merk? Sommig merken hebben per hdmi aansluiting ook een andere functie toe gekend denk hierbij aan bv cec of arc. Hoewel je dan als nog beeld moet krijgen zijn wel mijn eerste gedachten. Maar probeer eens de arc is mijn 1 e gedachten. Mocht dit allemaal niet helpen bij deze nog een tip. Je kan ook de indien mogelijk de spdif gebruiken. Je kan ook naar de radio zenders luisteren zonder dat de tv aan moet blijven staan. Dit is eigenlijk mijn voorkeur. Maar wees ook zekere dat je hdmi kabels nog ok zijn. Succes gr Rob ( deze tips opkomend uit 1 e gedachtes:$)
Hi Rob,
Bedankt voor je tips zover! Ga straks even spelen, en zal in ieder geval even een spdif kabel ophalen voor de zekerheid.
Ik laat van me horen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.