Ik heb een wan gateway failover gemaakt in mijn router naar LTE van mijn mobiele telefoon. Alleen werkt de Next-mini blijkbaar niet via het Vodafone netwerk.
Mijn vraag is: Moet de Next-Mini verplicht via het Ziggo netwerk?
Als het via Ziggo moet dan is het duidelijk en werkt mijn failover goed. Want alles werkt alleen de next-mini werkt dan dus niet en geeft een melding dat ik op het verkeerde netwerk zit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat klopt, verbindingen naar het Horizon-platform vanaf een Mediabox of de Ziggo GO TV-app moeten verplicht afkomstig zijn van een IP-adres van Ziggo (AS33915).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat klopt, verbindingen naar het Horizon-platform vanaf een Mediabox of de Ziggo GO TV-app moeten verplicht afkomstig zijn van een IP-adres van Ziggo (AS33915).
de ziggo next mini checkt regelmatig of er een ziggo WAN ip is als die er niet is lockt de next mini zich af
Dat vermoeden had ik al want al het andere werkt perfect.
Nu weet ik het zeker bedankt weer @tobiastheebe 👍
Edit en @MR_CHIP ook bedankt uiteraard 😊
@Random schreef:
Mijn vraag is: Moet de Next-Mini verplicht via het Ziggo netwerk?
Ja.
Ik had van jou als redelijk actief forumlid wel verwacht dat dit bekend was.
Ja logisch gedacht had ik het moeten kunnen bedenken.
Maar ja wilde het toch even zeker weten.
Ik heb pas sinds kort die next-mini
Ik heb in de 24 jaar dat ik Ziggo klant ben behalve het modem geen andere apparatuur van Ziggo gehad.
ach vragen staat vrij , 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.