1
Vraag
2
Reacties
egyptboy4life

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modem en mediabox aansluiten

ik had een vraag kan ik modem en mediabox humanx beide aansluiten en tv via de mediabox ontvangen en internet via de modem en hoe moet ik het aanluiten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Na het Abonnee Overname Punt, de hoofdaansluiting, komt een splitter. Op een uitgang wordt de modem aangesloten, op de andere het TV/Radio-gebeuren.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bij je installatiepakket zit een uitgebreide installatiehandleiding en anders kun je bij Ziggo rubriek klantenservice alle instellingen vinden.
egyptboy4life
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik bedoel sluit je het aan op de splitter de modem en horizon box, want ik kan het niet vinden in rubriek klanten service
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Na het Abonnee Overname Punt, de hoofdaansluiting, komt een splitter. Op een uitgang wordt de modem aangesloten, op de andere het TV/Radio-gebeuren.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Jan F. wrote:
Na het Abonnee Overname Punt, de hoofdaansluiting, komt een splitter. Op een uitgang wordt de modem aangesloten, op de andere het TV/Radio-gebeuren.

Ik begrijp de vraag van ts nog steeds niet, er zit toch een installatiehandleiding bij? Of zie ik het verkeerd?
egyptboy4life
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben in de verhuizing en ik kreeg het pakket vandaag had nog niet gekeken maar in klantenservice wordt het niet goed beschreven sorry zal de handleiding wel lezen
Verwijderd account
Niet van toepassing
Succes met de installatie.
Jesse Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 973Posts
  • 84Oplossingen
  • 104Likes
Success, egyptboy4life! Als je er toch niet uitkomt, laat het ons dan gerust weten in een nieuw topic. 🙂
Deze heb ik gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic