1
Vraag
2
Reageer en help mee
Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Mini next bij TV Start en Compleet?

Hallo zag in mijn ziggo bij wijzigen abonnement dat bij tv start -tv compleet en het max abonnement de mini next wordt geleverd is dit correct of een foutje.Griet24jp

28 Reacties 28
Verwijderd account
Niet van toepassing

Dan is dat een beetje lastig.Je zou nog kunnen wachten totdat de next mini ook bij compleet komt.Maar ik weet echt niet wanneer en óf dat uberhaupt gaat gebeuren.

Je zou ziggo kunnen afsluiten in een maand dat je bv. op vakantie bent, dan heb je minder last ervan dat je niet kan opnemen voor één maand,

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

zover ik weet kun je gelijk zodra de next mini geactiveerd is het abonnement upgrade naar tv compleet en heb je dan binnen een half uur tot uur opnemen beschikbaar

Verwijderd account
Niet van toepassing

Dat is wel fijn om te weten @anoniemforum !Ik dacht dat je maar 1x in de maand je abonnement kon wijzigen, maar dat is dus niet zo.

QuegQuee

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oh dat zou geweldig zijn. Ik verlies dan niet mijn kortingen als nieuwe abonnee?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@QuegQuee 

Als je alleen het TV deel veranderd zou dat niet mogen.  

 

Of je de Mini mag houden als je opwaardeert is mij onbekend het lijkt er wel op. Ik zou daar toch niet vanuit gaan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@QuegQuee  schreef:

Oh dat zou geweldig zijn. Ik verlies dan niet mijn kortingen als nieuwe abonnee?


Als je je abonnement wijzigt kan de korting vervallen.

@QuegQuee Ik zou even op een Ziggo moderator wachten, die kan zien wat er gaat gebeuren en wat mogelijk is.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

0C724CB7-35B0-4342-9FF8-05E9BA6B8178.jpeg

@Verwijderd account 

bij het bestellen van de extra next mini gaan de opnames natuurlijk niet verloren.

 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @anoniemforum ,

Klopt, maar dan moet wel 4 euro extra betalen.Maar als je dat er voor over hebt om je opnames te behouden is dat een prima optie natuurlijk.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

@QuegQuee, Leuk dat je de overstap naar ons wilt maken! Nu is het wel zoals @Bert zegt, als je je abonnement wijzigt terwijl je nog een korting hebt, dan komt deze te vervallen. Mocht de Next Mini ook beschikbaar zijn i.c.m. TV Complete, dan zullen we dat uiteraard zeker bekend maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic