Hallo zag in mijn ziggo bij wijzigen abonnement dat bij tv start -tv compleet en het max abonnement de mini next wordt geleverd is dit correct of een foutje.Griet24jp
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dan is dat een beetje lastig.Je zou nog kunnen wachten totdat de next mini ook bij compleet komt.Maar ik weet echt niet wanneer en óf dat uberhaupt gaat gebeuren.
Je zou ziggo kunnen afsluiten in een maand dat je bv. op vakantie bent, dan heb je minder last ervan dat je niet kan opnemen voor één maand,
zover ik weet kun je gelijk zodra de next mini geactiveerd is het abonnement upgrade naar tv compleet en heb je dan binnen een half uur tot uur opnemen beschikbaar
Dat is wel fijn om te weten @anoniemforum !Ik dacht dat je maar 1x in de maand je abonnement kon wijzigen, maar dat is dus niet zo.
Oh dat zou geweldig zijn. Ik verlies dan niet mijn kortingen als nieuwe abonnee?
Als je alleen het TV deel veranderd zou dat niet mogen.
Of je de Mini mag houden als je opwaardeert is mij onbekend het lijkt er wel op. Ik zou daar toch niet vanuit gaan.
@Verwijderd account
bij het bestellen van de extra next mini gaan de opnames natuurlijk niet verloren.
Hoi @anoniemforum ,
Klopt, maar dan moet wel 4 euro extra betalen.Maar als je dat er voor over hebt om je opnames te behouden is dat een prima optie natuurlijk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.