1
Vraag
2
Reageer en help mee
Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Mini next bij TV Start en Compleet?

Hallo zag in mijn ziggo bij wijzigen abonnement dat bij tv start -tv compleet en het max abonnement de mini next wordt geleverd is dit correct of een foutje.Griet24jp

28 Reacties 28
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het lijkt er steeds meer op dat de Next mini alles gaat overnemen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welke mediabox heb je momenteel ?

 

ik heb tv max next en zie in mijn Ziggo nog geen opties voor tv max next mini 

ook op de Ziggo site zie ik de optie niet

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Steefb_0-1657662465038.png

Steefb_1-1657662508080.pngSteefb_2-1657662558169.png

 

wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Wil je graag de Next mini of juist niet, Griet? 

Griet24jp
Topicstarter
Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Had mijn abonnement gewijzigd naar tv start en internet start .Op de slaapkamer heb ik de mini next en nu ook beneden in de huis kamer bevalt heel erg goed en heel veel meter kabel.Nu zag ik in mijn ziggio dat de mini next ook bij het complete pakket zit dan wil ik wel terug naar mijn oude abonnement zodat ik kan opnemen op de mini next.Mijn abonnement was internet start en tv complete.Griet24jp

Verwijderd account
Niet van toepassing

Volgens mij is het zo dat je je box behoud die je hebt na het omzetten van het abonnement.

Maar dat geld alleen voor de XL/next/next mini.Je kan na het omzetten dus inderdaad opnemen met de next mini😊

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

eigelijk een beetje vreemd

want dat betekent dus dat als je tv start besteld en daarna upgrade naar tv compleet of max je dus wel de next mini kunt hebben bij die abonnementen natuurlijk alleen bij een nieuw contract want bij downgrade houd je de next 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Klopt!Maar andersom kan ook, dat je één maand tv complete hebt, en daarna naar start gaat.Dan houd je de gewone next.Alleen mocht de medewerker dit niet vertellen, dus ik misschien ook niet🤐

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Verwijderd account  schreef:

Klopt!Maar andersom kan ook, dat je één maand tv complete hebt, en daarna naar start gaat.Dan houd je de gewone next.Alleen mocht de medewerker dit niet vertellen, dus ik misschien ook niet🤐


Dat mocht die wel vertellen en jij ook wel 🙂 , want het is hier op het forum algemeen bekend dat je een modem en een mediabox behoud bij wisseling van abonnementen, dat scheelt andere apparatuur toezenden en de nodige retourzendingen en alle werkzaamheden hieromtrent.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik zou wel graag van tv max next naar de next mini gaan mocht dat dus mogelijk zijn scheelt weer poa-254 op aop kan het modem direct aangesloten worden

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

helaas is dat nog niet mogelijk.

 

uiteraard kun je wel een extra next mini bestellen

Verwijderd account
Niet van toepassing

Misschien dat je eerst naar tv start kan, hem dan swappen en dan weer naar max.

Dat kost je wel 19 euro denk ik.

Toevoeging na bericht @anoniemforum : Je opnames gaan wel verloren.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

en je opnames gaan verloren als je downgrade maar tv start

 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Ah, ok.Dat wist ik niet.

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik ga niet die moeite doen in idd alle opnames kwijtraken dan wacht ik wel tot het zonder workaround kan 😉

Verwijderd account
Niet van toepassing

Groot gelijk!

En daarnaast is de gewone next prima.

QuegQuee

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nog geen Ziggo abbonement maar wil graag overstappen van KPN naar Ziggo. Ik gebruik nu TV zonder coax en wil dat blijven doen dus de Next Mini is een goede keuze. Ik wil echter geen Start maar een Complete pakket. Ik lees nu dat je wel een Start abbo kan nemen en dan na 1 maand switchen met behoud van de Next Mini maar dat is geen optie voor mij. Is er al bekend wanneer de Next Mini beschikbaar komt voor icm Complete pakket voor nieuwe abonnees?

Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @QuegQuee ,

Je kan gewoon één maand start nemen en dan daarna naar compleet.Je behoud dan de next mini.Waarom denk je dat dat niet lukt?Wil je graag de eerste maand wel kunnen opnemen?

 

QuegQuee

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil inderdaad gewoon kunnen opnemen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic