Koentje117

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoe kan het dat op de Next meer opnamen zichtbaar zijn dan via ZiggoGO

Hoi,

Mijn ouders zijn zakelijke klant. Zij hebben 2 Mediaboxen Next en Ziggo GO. Ook 500 mbit download en 40 upload.
Nu merken ze al een hele lange tijd dat ze minder opnemen hebben op Ziggo GO dan op de 2 Mediaboxen Next. Grote variant. Dit is zowel op de website als in de app. De medewerker Lisa van de chat stuurde mij hier heen.
Zij kon er op het moment niks doen. Zij gaf aan haar collega’s hier meer kunnen.

Hoe kan het dat op de Next meer opnamen staan dan in de app en de website?
Ook merken ze soms dat 1 van de Next af en toe problemen geeft met opstarten. Dit is niet heel vaak. Dan even alles uit zetten stroom eraf en dan doet die het weer na de opstart.  Daarvoor is toe een monteur geweest. Die zag niks geks. Alleen een spitter/versterker vervangen die er niet mocht hangen. Die was voor buiten huis. In jullie kasten. Dit grapje kosten ons toen € 50,- Wij hebben niet gevraagd om het te vervangen door de zelfde maar dan zonder iets aa de achterkant wat er op zat.

Kunnen jullie mijn ouders verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Koen en mijn ouders

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Koentje117
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi,

Even proberen alles te controleren opnieuw. Wat gek genoeg klopt het allemaal goed. 
Kon niet inloggen op de Mediabox Next. Toen maar even contact opgenomen met David van de Zakelijke klantenservice. Hij heeft me goed geholpen en alles nagekeken. En alles werkt weer.

Bedankt allemaal. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

"Hoe kan het dat op de Next meer opnamen staan dan in de app en de website?"

 

 

In theorie zou dat niet kunnen omdat alle 'opnamen' in de cloud staan. Als de twee Next boxen en de Ziggo Go apps en website met hetzelfde klant account zijn verbonden zou alles synchroon moeten zijn.

Is het Mijn Ziggo account wat voor de app wordt gebruikt gemaakt met het klantnummer van het zakelijke account? 

 

Een mogelijkheid is iets met de profielen alleen heeft dat zover mij bekend geen invloed op de zichtbaarheid van opnames.

 

Mogelijk heeft een andere medeklant die cloudopname gebruikt nog een goede tip.

 

 

Koentje117
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi,

 

Als het goed is zijn het de zelfde accounts. En zie wel de zelfde opnemen maar niet alles via Ziggo GO. 

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

ZiggoGogo heeft niet alle kanalen die je via de Next krijgt. Misschien dat daar het verschil in zit?

Lijkt me dat opnames van een kanaal dat niet doorgegeven wordt ook niet getoond wordt.

 

Voor de rest staan de opnames in de cloud. En daar zou geen verschil in moeten zitten wat betreft Next en App.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Als je zakelijk klant bent, dan kun je beter met Ziggo zakelijk contact opnemen.

Dit is het consumentendeel van Ziggo en Ziggo moderators kunnen niet in alle gegevens en instellingen van Ziggo zakelijk.

Koentje117
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

dankjewel. Ik heb al contact gehad met de zakelijke klantenservice. Zij verwees me hier heen. Vandaar dat ik hier nu ben.  
Hopelijke kunnen wij hier verder komen. 

Het gaat ook om zenders die wel in Ziggo GO staan. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Koentje117 , wat fijn om te zien dat je al zoveel hulp krijgt bij dit toch wel vreemde probleem.
 

@RoWi. geef terecht aan dat dit eigenlijk niet zou kunnen. Alle opnames worden in de Cloud opgenomen dus in theorie moet het overzicht op de mediabox en Ziggo GO gelijk zijn. Ik ben toch erg benieuwd naar deze situatie.
 

Controleer eens of je wel met hetzelfde (juiste) account bent ingelogd. In de meeste gevallen is dit de oorzaak namelijk.

Wil je wat voorbeelden laten zien hoe jullie dit ervaren? Zie je een ander percentage opnames op de mediabox en in de Ziggo GO app? En welke specifieke opnames van welke zenders mis je?
 

Ik ben heel benieuwd naar je reactie! 

Koentje117
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Meindert,

 

Ik ga dit voor u uitzoeken en kom dan terug. Alvast bedankt. 

Groeten,

 

Koen

Koentje117
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi,

Even proberen alles te controleren opnieuw. Wat gek genoeg klopt het allemaal goed. 
Kon niet inloggen op de Mediabox Next. Toen maar even contact opgenomen met David van de Zakelijke klantenservice. Hij heeft me goed geholpen en alles nagekeken. En alles werkt weer.

Bedankt allemaal. 

Uitgelicht topic