Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Enkele weken geleden ging onze 1 jaar oude Media box XL gekke dingen doen.
Geluid viel random uit, ventilator ging heel hard draaien en tijdens terug kijken viel de box uit.
Ergo, de Media box was goed ziek.
Na contact met de klanten service zei de meneer "nou dan ruilen we hem om."
Nou graag zei ik. U krijgt een Media Nex Mini. Geen idee wat dat was zei ik. Als ik maar weer TV kan kijken.
De XL zit nl in ons start pakket. Dus ik vind dat wij kosteloos een vervangend apparaat moeten krijgen.
Gaan we in orde maken zei de medewerker nog.
Enfin, na een paar minuten kreeg ik de bevestiging. Tot m'n grote verbazing stond daar dat ik mijn pakket gewijzigd had !!! NIET DUS. En dat ze €19.95 in rekening gingen brengen. Dat leek mij geen goed plan.
Dat schoot mij in verkeerde keelgat.
Ik wilde slechts een vervanger, een nieuwe XL box. zoals in m'n contract staat.
Goed, ik belde weer terug, da's wel fijn je krijgt een andere medewerker. Alles uitgelegd en hij vond het vreemd zoals het gegaan is bij de eerdere medewerker.
Had niet gemogen zei hij nog. Maar ja, ik zei;"wat gaan jullie er aan doen?"
Hij stelde voor om toch een Next Mini op te sturen want de XL was er niet meer of zoiets...........
En hij zei dat ik een credit krijg voor die €19.95. "want u heeft uw contract niet gewijzigd u moet gewoon een nieuwe krijgen" zie hij.
Kijk zei ik "now we are talking" zei ik.
En zo geschiedde. Is het toch nog allemaal goed gekomen !!!! Hulde aan de tweede "helper bij ZIGGO.
En binnen 24 uur kreeg ik de vervanger voor m'n kapotte XL maar nu een Next Mini.
Gelukkig heb ik in ons nieuwe huis op elke kamen coax en Ethernet liggen dus er was geen probleem.
Want dat was de eerste meneer ook vergeten op te merken.
Ik kan weer TV kijken. En de kapotte Media Box XL mag zoals ZIGGO schreef naar de milieu straat....................
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is prima zoals het is verlopen, maar de kapotte Media Box XL dient retour gestuurd te worden en niet naar de Milieu straat zoals de klantenservice dit vermeld heeft. U kunt hier een ticket uitprinten geheel gratis opsturen naar Ziggo
De Media Box staat namelijk nog op uw abonnement en deze dient kapot of niet retour, anders kunnen mensen hier weer mee gaan klussen en komt dit weer in handel en verkoop terecht. En product is eigendom van Ziggo en die brengt het naar de Milieu straat.
Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken.
Stuur de apparatuur naar dit adres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Of download het retourformulier:
Tips voor het terugsturen:
@Dave! Mediaboxen xl hoeven niet (altijd) meer terug. Het beleid is sinds kort veranderd.
@Steefb ik weet hier niks van alleen dat ze retour moeten. Heb wel de vraag even uitgezet, ivm handel en zwarte markt etc, je begrijpt me wel. Maar ik wist hier niks van. Alvast Dank je wel voor de info. Zeer gewaardeerd 😊👍🏻
Ik kreeg dit van ZIGGO.
Dus dat volg ik braaf op.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...