Enkele weken geleden ging onze 1 jaar oude Media box XL gekke dingen doen.
Geluid viel random uit, ventilator ging heel hard draaien en tijdens terug kijken viel de box uit.
Ergo, de Media box was goed ziek.
Na contact met de klanten service zei de meneer "nou dan ruilen we hem om."
Nou graag zei ik. U krijgt een Media Nex Mini. Geen idee wat dat was zei ik. Als ik maar weer TV kan kijken.
De XL zit nl in ons start pakket. Dus ik vind dat wij kosteloos een vervangend apparaat moeten krijgen.
Gaan we in orde maken zei de medewerker nog.
Enfin, na een paar minuten kreeg ik de bevestiging. Tot m'n grote verbazing stond daar dat ik mijn pakket gewijzigd had !!! NIET DUS. En dat ze €19.95 in rekening gingen brengen. Dat leek mij geen goed plan.
Dat schoot mij in verkeerde keelgat.
Ik wilde slechts een vervanger, een nieuwe XL box. zoals in m'n contract staat.
Goed, ik belde weer terug, da's wel fijn je krijgt een andere medewerker. Alles uitgelegd en hij vond het vreemd zoals het gegaan is bij de eerdere medewerker.
Had niet gemogen zei hij nog. Maar ja, ik zei;"wat gaan jullie er aan doen?"
Hij stelde voor om toch een Next Mini op te sturen want de XL was er niet meer of zoiets...........
En hij zei dat ik een credit krijg voor die €19.95. "want u heeft uw contract niet gewijzigd u moet gewoon een nieuwe krijgen" zie hij.
Kijk zei ik "now we are talking" zei ik.
En zo geschiedde. Is het toch nog allemaal goed gekomen !!!! Hulde aan de tweede "helper bij ZIGGO.
En binnen 24 uur kreeg ik de vervanger voor m'n kapotte XL maar nu een Next Mini.
Gelukkig heb ik in ons nieuwe huis op elke kamen coax en Ethernet liggen dus er was geen probleem.
Want dat was de eerste meneer ook vergeten op te merken.
Ik kan weer TV kijken. En de kapotte Media Box XL mag zoals ZIGGO schreef naar de milieu straat....................